logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۷۶۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

خبرنگاران طلایه داران جهاد تبیین هستند/ دشمنان جنگ شناختی را علیه جمهوری اسلامی در دستور کار دارند

خبرنگاران-طلایه-داران-جهاد-تبیین-هستند-دشمنان-جنگ-شناختی-را-علیه-جمهوری-اسلامی-در-دستور-کار-دارند
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن جنگ شناختی را علیه جمهوری اسلامی به کار بسته است، گفت: دشمنان به دنبال ایجاد یاس در جامعه هستند.

<!doctype html>

به گزارش موج رسا; سردار محمد طراقیه امروز در نشست خبری با بیان اینکه رسانه ها و خبرنگاران افسر جنگ شناختی هستند، اظهار کرد: در سال ۲۰۲۰ و در اندیشکده های صهیونیستی برا مقابله با نظام اسلامی جنگ شناختی را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در اندیشکده های صهیونیستی به این‌ رسیدند که هر کسی که بتوانند ذهن مردم را به دست بیاورند در جنگ پیروز است، ابراز کرد: در این نوع جنگ خبری از گلوله و موشک و‌‌‌.... نیست و جنگ افزار این جنگ کلمات و مفاهیم و اخبار هستند.
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اهداف جنگ شناختی، عنوان کرد: بزرگترین اهداف جنگ شناختی دادن حس یاس به مردم است.
وی با بیان اینکه درعرصه نظامی و در جبه های مختلف به دفعات ثابت شد که اگر دشمن یکی بزند ده تا می خورد، ادامه داد: رهبری ضد حمله‌ای برای جنگ شناختی ای با اسم رمز جهاد تبین بیان کردند.
سردار طراقیه با بیان اینکه فرماندهان، افسران، متخصصان و نیروی ویژه جهاد تبین خبرنگاران و اصاحب رسانه هستند، افزود: خبرنگاران طلایه داران جبهه دانایی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند.
وی با بیان اینکه خبرنگاران در راه رسالت خود از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند، تصریح کرد: جامعه از هر روز دیگر مشتاق اگاهی و امید است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر