logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۷۶۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
شهردار زنجان:

۱۰ میلیارد تومان برای مهار فاضلاب زنجانرود در نظر گرفته شده است/ اتمام کف سازی بازار تا ۴۰ روز آینده

۱۰-میلیارد-تومان-برای-مهار-فاضلاب-زنجانرود-در-نظر-گرفته-شده-است-اتمام-کف-سازی-بازار-تا-۴۰-روز-آینده
شهردار زنجان با اشاره به پروژه های بر جا مانده از دوره های قبل در زنجان، گفت: پروژه کف سازی بازار آغاز شده و نهایتا تا ۴۰ روز آینده کف سازی بازار اجرا می شود.

به گزارش موج رسا; علیرضا فیروزفر در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به افزایش بودجه شهرداری زنجان، اظهار کرد: بودجه شهرداری زنجان به ۱۵۶۹ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به میزان افزایش بودجه شهرداری زنجان، ابراز کرد: بودجه شهرداری به مرز دو برابر شدن رسیده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه با توجه به اینکه خدمات شهرداری در تمامی ابعاد شهر است، تصریح کرد: باید در آمدهای شهرداری تا جایی که امکان دارد افزایش پیدا کند تا خدمات بیشتری به مردم ارائه شود.

وی با بیان اینکه شهرداری به یک نهاد شبانه روزی تبدیل شده است، عنوان کرد: قرارگاه های شهرداری به صورت روزانه برگزار می شود و این روند ادامه خواهد داشت.

فیروزفر با بیان اینکه طرح جامع زمستانی شهر زنجان در حال چکش کاری است، خاطرنشان کرد: برای اولین بار در زنجان کارخانه محلول یخ‌زدایی را راه‌اندازی خواهیم کرد تا از حجم نمک باشی ها در شهر کم کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به مدیریت منابع که در شهرداری صورت گرفته است ۱۵۰ نفر از نیروهای تمام وقت آبیاری فضای سبز صرفه جویی شده است، ادامه داد: در سال بعد به سمت کم کردن میزان فضای سبز و جایگزینی فضای سبز حرکت خواهیم کرد.

شهردار زنجان با اشاره به پروژه های بر جا مانده از دوره های قبل در زنجان، افزود: پروژه کف سازی بازار آغاز شده و نهایتا تا ۴۰ روز آینده کف سازی بازار اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در ایام محرم ۹ المان به مناسبت محرم در شهر زنجان نصب شد، ابراز کرد: ۱۱ پارکینگ در مسیرهای منتهی به دسته حسینیه اعظم زنجان در نظر گرفته شده بود.

فیروزفر با بیان اینکه تا پایان پاییز فاز جنوبی سبزه‌میدان افتتاح می‌شود، تصریح کرد: پارک ذوالفقاری با یک طرح خوب به سبزه میدان الحاق شد.

وی با بیان اینکه تمام عملیات زیرساختی محور پادگان انجام شده است و فقط روکش نهایی آسفالت این محور باقیمانده است، عنوان کرد: با صدور مجوز از طرف ارتش و برداشتن دیوارها محور پادگان آماده بهره برداری است.

شهردار زنجان با بیان اینکه در ایام غدیر تا قربان به صورت ویژه در پارک های زنجان برنامه‌های فرهنگی اجرا شد، ادامه داد: به دنبال راه‌اندازی ورزش همگانی در پارک های زنجان هستیم.

وی با اشاره به ثبت رکورد جدید آسفالت‌ریزی در زنجان، خاطرنشان کرد: آسفالت ریزی ۲۵۰۰ تن در روز در زنجان به ثبت رسیده است و نهضت آسفالت همچنان ادامه دارد.

فیروز سر با اشاره به ۲۷ مصوبه شهرداری زنجان برای حل مشکلات شهروندان زنجانی، خاطرنشان کرد: ۱۰ مصوبه از این ۲۷ مصوبه نهایی شده است.

وی با بیان اینکه مطالعات ترافیک هسته مرکزی شهر به مشاور واگذار شده است، ادامه داد: ساماندهی خطوط اتوبوسرانی زنجان نیز به مشاور واگذار شده است.

فیروزفر با اشاره به اموال مردم که در انبار اجرائیات شهرداری است، تاکید کرد: تخفیفات ویژه ای برای این امور در نظر گرفته‌ایم و افرادی که اموال آنها قبل از سال ۱۴۰۱ توقیف شده است می‌توانند به اجرائیات شهرداری مراجعه کرده و با تخفیفات ویژه اموال خود را تحویل بگیرند.

وی با بیان اینکه استاندار زنجان شهرهوشمند را به صورت ویژه دنبال می‌کنند، افزود: در آینده خبرهای خوبی در خصوص شهر هوشمند در زنجان تایید کنیم.

شهردار زنجان با بیان اینکه باید در زنجان بوستان های بزرگ ایجاد کنیم، ادامه داد: شورای شهر نیز در ساخت بوستان‌های بزرگ با شهرداری هم نظر هستند.

وی بیان کرد: برای مهار فاضلاب زنجانرود ۱۰ میلیارد اعتبار در نظر گرفته شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر