logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۷۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره نگهداری راه های حمل و نقل جاده ای زنجان خبرداد

اتمام عملیات بهسازی وروکش آسفالت عوارضی زنجان –قزوین

اتمام-عملیات-بهسازی-وروکش-آسفالت-عوارضی-زنجان-–قزوین-

 رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: عملیات بهسازی وروکش آسفالت عوارضی زنجان – قزوین دردولاین شمالی و جنوبی به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان به اتمام رسید.

به گزارش موج رسا; فتح الله پرویزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای افزایش ضریب ایمنی و تسهیل ترافیک سفرهای برون شهری و همچنین صیانت از محورهای جاده ای استان، طرح بهسازی و روکش آسفالت آزاد راه زنجان – قزوین اجرایی شد.

وی تصریح کرد: این طرح در قالب عملیات بهساز ی و روکش آسفالت در دو باند از هر لاین شمالی وجنوبی  و به منظور جلوگیری از موج شدگی آسفالت عوارضی وکاهش شیار افتادگی و با زیرسازی ازنوع بتن مسلح وباروکش آسفالت اجرا شد.

رییس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان کرد: در این عملیات یک هزار و 170 متر مکعب بتن ریزی و 736 تن آسفالت مورد مصرف قرار گرفت.

پرویزی با اشاره به اینکه این پروژه در نه (9) گیت هر کدام به طول 104 متر انجام شد، افزود: بتن ریزی عوارضی زنجان - قزوین به روش پوسته مسلح بدون درز با افزودنی میکروسیلیس انجام می شود.

وی بیان داشت: این امر یکی از روش های به روز بتن ریزی محسوب می شود که افزایش مقاومت های مکانیکی و بخصوص کششی در سازه های بتنی را به دنبال دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر