logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۷۶۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان خبر داد؛

تأمین تسهیلات برای ساخت 10 هزار و 539 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان

تأمین-تسهیلات-برای-ساخت-10-هزار-و-539-واحد-مسکونی-طرح-نهضت-ملی-مسکن-در-استان-زنجان
مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان با بیان اینکه در تلاش هستیم تا مشکلات حوزه مسکن را کاهش دهیم، تصریح کرد: بانک مسکن تاکنون برای ساخت 10 هزار و 539 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان تأمین تسهیلات کرده است.

به گزارش موج رسا; مهدی جمالوندی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب قانون جهش تولید مسکن در مجلس تلاش دولت برای ساخت چهار میلیون مسکن در کشور اظهار کرد: طبق بررسی‌های انجام‌شده استان زنجان جزو اولین استان‌های گران کشور در حوزه مسکن است و بخش مسکن در استان زنجان رشد نامتعادلی دارد.

وی با اشاره به عدم اجرای پروژه‌های بزرگ مسکن در استان زنجان، ابراز کرد: به دلیل عدم اجرای پروژه‌های بزرگ مسکن در سالهای گذشته شاهد تورم بالا در حوزه مسکن هستیم.

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان با بیان اینکه در تلاش هستیم تا مشکلات حوزه مسکن را کاهش دهیم، تصریح کرد: بانک مسکن تاکنون برای ساخت 10 هزار و 539 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان تأمین تسهیلات کرده است.

وی با اشاره به مبلغ کل تسهیلات ارائه‌شده برای مسکن، عنوان کرد: حدود 3 هزار و 700 میلیارد تومان تسهیلات برای ساخت مسکن در استان زنجان داده‌شده است.

جمالوندی با اشاره به هدف‌گذاری برای ایجاد رشد اقتصادی 8.7 درصدی استان زنجان، خاطرنشان کرد: برای تحقق سهم بخش مسکن در این خصوص، هشت هزار میلیارد تومان نیاز است که تاکنون حدود 3 هزار و 700 میلیارد تومان را بانک مسکن در استان تأمین مالی کرده و نزدیک 2 هزار میلیارد تومان نیز از آورده‌های خود مردم تأمین‌شده است.

وی با اشاره به میزان آورده‌های مردم در نهضت ملی مسکن، ادامه داد: آورده مردم برای واحدهای نهضت ملی مسکن در استان تا حدود 3 هزار و 500 میلیارد خواهد رسید.

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان با اشاره به میزان کل سرمایه‌گذاری برای بخش مسکن در استان زنجان، افزود: درمجموع با اعتبارات بانک مسکن و آورده‌های مردمی، تقریباً 85 درصد رشد اقتصادی بخش مسکن در زنجان تا حالا محقق شده است.

جمالوندی با بیان اینکه بر اساس قانون، بانک مسکن باید 20 درصد اجرای طرح تأمین مالی کند، افزود: برای تأمین مابقی اعتبار موردنیاز، لازم است سایر بانک‌ها نیز پای‌کار بیایند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر