logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۷۶۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان:

پیگیر جذب نیرو در سازمان آتش‌نشانی هستیم

پیگیر-جذب-نیرو-در-سازمان-آتش‌نشانی-هستیم
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه درخواست نیرو برای آتش‌نشانی داده‌ایم، گفت: مقرر است سریعا این کار انجام شود اما فعلا منتظر دستور شهرداری و شورا هستیم تا اقدامات لازم را انجام دهند.

مجید امیر فضلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه ایستگاه آتش‌نشانی گلشهر کاظمیه کاملا آماده و تجهیز شده است، اظهار کرد: فعلا نیرویی در این محل مستقر نیست.

وی با بیان اینکه درخواست نیرو برای آتش‌نشانی داده‌ایم، افزود: مقرر است سریعا این کار انجام شود اما فعلا منتظر دستور شهرداری و شورا هستیم تا اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه در زمان وقوع حوادث نیروهای آتش‌نشانی در مدت ۴ تا ۵ دقیقه در محل حاضر می‌شوند، گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صرفا شهر زنجان و عملیات‌های امداد و نجات خاص و تصادفات را پوشش می‌دهد.

وی با بیان اینکه توسط وزارت چندین دستگاه نردبان وارد کشور می‌شود، عنوان کرد: یکی از نردبان‌ها به سازمان آتش‌نشانی شهر زنجان اختصاص خواهد یافت.

امیر فضلی با اشاره به اینکه تجهیزات سازمان آتش‌نشانی در عرض دو تا سه سال اخیر در حال بروز‌رسانی است و این روند ادامه‌دار است، بیان کرد: در جمع ۷ میلیارد تومان تجهیزات به آتش‌نشانی خریداری شده که قریب به ۴ میلیارد تومان تجهیزات؛ شخصی خریداری شده است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر