logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۷۶۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان خبر داد:

جمع آوری ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نذری توسط حسینیه اعظم زنجان/ نذورات حسینیه اعظم زنجان نسبت به سال قبل دوبرابر شده است

جمع-آوری-۸-میلیارد-و-۵۰۰-میلیون-تومان-نذری-توسط-حسینیه-اعظم-زنجان-نذورات-حسینیه-اعظم-زنجان-نسبت-به-سال-قبل-دوبرابر-شده-است
رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشارهربه میزان افزایش نذورات مردمی، گفت: نزورات نسبت به سال قبل دوبرابر شده است.

<!doctype html>

به گزارش موج رسا; علیرضا فیروز فر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه امسال دهه محرم باشکوهی در حسنیه اعظم زنجان و شهر زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در هیچ زمان و مکانی اتفاقی مانند نهضت عاشورا پیدا نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در هیچ جای دنیا اقامه کنندگان عزا در اقامه عزا شور نشاط ندارند، ابراز کرد: در مجلس امام حسین (ع) برپا کنندگان مجلس عزا همیشه شور و شوق دارند و ما اوج این را می توانیم در ۸ محرم در زنجان ببینیم.
رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان باراشاره به فعالیت ۴ هزار خادم افتخاری در حسینیه اعظم زنجان، تصریح کرد: رمز موفقیت شیعیان یا حسین (ع) است و این شعار روز ۸ محرم از پایتخت شور و شعور حسنی به دنیا مخابره شود.
وی با بیان اينکه تشکر می کنیم از مردمی که خار چشم یزیدیان جهان هستند، عنوان کرد: حرارتی که عشق به امام حسین (ع) در قلب مؤمنین شکل گرفته است سرد و خاموش نمی شود.
فیروزفر با بیان اینکه امسال برنامه احلی من العس برای نوجوانان و برنامه شیرخوارگان در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، ادامه داد: ویژه برنامه ای برای پیرغلامان حسینه اعظم برگزار شد. 
وی کرد: دسته حسینیه اعظم زنجان علی رغم شدت گرمای هوا و محدویت هایی که به واسطه گرما ایجاد می شد پرشور تر از گذشته در کمال نظم برگزار شد.
رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به تعداد قربانی های مردم در حسینیه اعظم زنجان، افزود: ۱۵۰۱ راس قربانی و دسته حسینیه اعظم زنجان ذبح شد.
وی با بیان اینکه ۳۰۳ راس قربانی های نیابتی توسط حسینیه اعظم زنجان ذبح شد، ادامه داد: ۲۳۳۱ راس دام زنده تحویل حسینیه اعظم شده است که از این تعدا تا به امروز ۱۴۷۳ راس در قالب فروش احشام فروخته شده است.
وی با بیان اینکه ۲ میارد ۵۷۴ میلیون تومان به حساب نزورات حسینه واریز شده است، خاطر نشان کرد:  ۲ میارد ۳۷۵ میلیون تومان پرداخت نقدی از بابت قربانی به حسینیه اعظم زنجان پرداخت شده است.
رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به نذورات نقدی جمع آوری شده توسط جایگاه های موجود در مسیر حرکت دسته حسینیه اعظم زنجان، ابراز کرد: ۳ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان از جایگاه جمع آوری نذورات جمع شده است.
وی با بیان اینکه ۲۸۰ میلیون تومان وجه حاصل از آلایش قربانی ها جمع آوری شده است، تصریح کرد: با احتساب تمامی نذورات ۸.۵ میلیار تومان وجه به صندوق حسینه اعظم زنجان واریز شده است.
رئیس هیئت امنای حسینیه زنجان با اشاره به اهدای طلا به حسینیه اعظم زنجان توسط مردم، خاطر نشان کرد: ۳۶۰ گرم طلا به حسینیه اعظم زنجان اهدا شده است.
وی با بیان اینکه قربانی ها به صورت بهداشتی در کشتارگاه ذبح و به کارخانه بسته بندی منتقل و به صورت بسته های نیم کیلویی بسته بندی می شود، ابراز گرد: تا به این لحظه ۵۰ هزار بسته گوشت قربانی تهیه شده است.
فیروز فر با اشاره به توزیع گوشت قربانی در سطح شهر زنجان، افزود: گوشت قربانی در ۲۰ روستای اطراف زنجان توزیع شده است.
وی با بیان انیکه در طول یک سال گذشته ۱۳۰۰ وام قرص الحسنه به متقاضیان پرداخت شده است، ابراز کرد: کل مبلغ وام های پرداخت شده ۹.۵ میلیارد تومان است.
فیروزفر با بیان اینکه ۵ هزار ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی دارالشفایی حسینیه اعظم زنجان انجام شده است، خاطر نشان کرد: ۶ هزار خدمات دندانپزشکی رایگان به مردم ارائه شده است.
وی با بیان اینکه به ۲۱۰۰ نفر خدمات اسکان به مدت ۱ تا ۳ روز ارائه شده است، عنوان کرد: در یوم العباس ۲۰ هزار پرس غدا در بین عزاداران توزیع شده است.
رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشارهربه میزان افزایش نذورات مردمی، تاکید کرد: نزورات نسبت به سال قبل دوبرابر شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر