logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۷۶۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

پرتاپ ماهواره خیام نماد خودباوری و تکیه به توان داخلی است/ رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش آتش بس در برابر مقاومت شد

پرتاپ-ماهواره-خیام-نماد-خودباوری-و-تکیه-به-توان-داخلی-است-رژیم-صهیونیستی-مجبور-به-پذیرش-آتش-بس-در-برابر-مقاومت-شد
امام جمعه سلطانیه گفت: پرتاپ ماهواره خیام در اوج تحریمها نماد خودباوری و تکیه به توان داخلی و بیانگر قدرت فضایی ایران است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینی‌نسب امام جمعه سلطانیه در خطبه های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: یکی از حقوق فرزندان موعظه، نصیحت و راهنمایی آنان توسط والدین است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به اقدامات یکساله دولت، سفر به همه استانها را در طول یکسال یک اقدام بی سابقه دانست و با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات سفرها، ابراز کرد: دستاوردهای سفرهای استانی دولت خصوصا سفر رئیس جمهور به استان زنجان تشریح شود.
وی اختصاص قیر رایگان به شهرداری ها و دهیاری ها را از دیگر اقدامات دولت دانست و با بیان اینکه حدود ۱۰ میلیارد تومان قیر رایگان بین شهرداری ها و دهیاری ها استان زنجان توزیع شده، با قدردانی از شهرداری سلطانیه در اصلاح و آسفالت ریزی معابر سلطانیه و با اعلام آمادگی نماز جمعه برای ارائه گزارش عملکرد و برنامه های شهرداری، تصریح کرد: انتظار مردم این است که این کار نسبت به همه معابری که نیاز به اصلاح و آسفالت ریزی دارند، خصوصا خیابان‌ها یا محله هایی که آسفالت ندارند انجام شود.
حسینی نسب با اشاره با پرتاب ماهواره خیّام به فضا و با بیان اینکه بر خلاف دروغ پردازی های رسانه های غربی این ماهواره کاربرد نظامی و امنیتی ندارد بلکه برای ارسال و جمع آوری داده ها و اطلاعات راهبردی با مصارف کشاورزی، اقلیمی و زیست محیطی است، عنوان کرد: پرتاپ ماهواره خیام در اوج تحریمها نماد خودباوری و تکیه به توان داخلی و بیانگر قدرت فضایی ایران است.
وی با اشاره به پایان دور جدید مذاکرات ایران و غرب و با بیان اینکه ادعای توافق بر متن نهایی دروغ رسانه های غربی است، افزود: رفع تحریمها برای استفاده از منافع اقتصادی، ارائه تضمین از طرف غرب و بسته شدن پرونده های ایران جزو محورهای باقیمانده است و تا این مسائل حل نشود توافق نتیجه نخواهد داشت.
امام جمعه سلطانیه دشمنی آمریکا با ایران را تمام نشدنی دانست و با بیان اینکه حق و باطل همواره در مقابل هم بوده اند، به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه اشاره کرد و ادامه داد: نبرد رژیم صهیونیستی و فلسطین نبرد حق و باطل است و بار دیگر این رژیم در برابر مقاومت فلسطین مجبور به آتش بس شد.
خطیب جمعه سلطانیه با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ابراز کرد: آزادگان بهترین سربازان انقلاب، فرزندان آزموده شده ملت، شایسته ترین افراد برای دفاع از انقلاب اسلامی و نماد مقاومت و ایستادگی و وفاداری هستند.
حسینی نسب با تاکید بر اینکه امنیت ما، استقلال ما، قدرت ما، عزت ما ثمره ایستادگی و مقاومت رزمندگان، ایثارگران و آزادگان و جانفشانی شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم همچون سردار شهید سلیمانی و سردار شهید همدانی است، تصریح کرد: فتنه گران از سیلی ۹ دی ملت عصبانی هستند.
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه جدایی بحرین از ایران در زمان پهلوی، ننگین تر از قرارداد ترکمنچای و گلستان است چرا که ارزش راهبردی بحرین از حیث سیاسی و نظامی و گذرگاه نفتی مهمتر از آنها بود، عنوان کرد: بر اساس بیانیه گام دوم گ، امنیت و حفظ تمامیت ارضی و مرزها از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر