logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۷۶۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر همایش طلبه عصر انقلاب:

همایش طلبه عصر انقلاب با حصور آیت الله تحریری در زنجان برگزار می شود

همایش-طلبه-عصر-انقلاب-با-حصور-آیت-الله-تحریری-در-زنجان-برگزار-می-شود
دبیر همایش طلبه عصر انقلاب با بیان اینکه همایش طلبه عصر انقلاب در بیست و هفتم مرداد ماه برگزار می شود، گفت: سخنران ویژه این همایش آیت الله محمد باقری تحریری است.

حجت الاسلام مرتضی توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری همایش طلبه عصر انقلاب، اظهار کرد: دبیرخانه این همایش تحت نظر مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان زنجان شروع به کار کرد.

وی با بیان اینکه این همایش در بیست و هفتم مرداد ماه برگزار می شود، ابراز کرد: سخنران ویژه این همایش آیت الله محمد باقری تحریری است.

دبیر همایش طلبه عصر انقلاب با بیان اینکه در این همایش مراسم بزرگداشت حجت الاسلام بهنام نجفی طلبه مجاهد برگزار می شود، عنوان کرد: در این همایش از نخبگان حوزوی در عرصه های علمی، رسانه‌ای و تبلیغی تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه سردار مجید ارجمند جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا یکی دیگر از سخنرانان این همایش هستند، ادامه داد: هدف از تشکیل این دبیرخانه و برگزاری همایش، اقدام در راستای تبیین رسالت حوزه و روحانیت و جریان سازی در جهت نقش آفرینی موثر ایشان در عرصه های مختلف سیاسی اجتماعی و فرهنگی می‌باشد.

توکلی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا جریانی در زنجان در راستای جهاد تبیین تشکیل شود و رسالت حوزه و روحانیت انقلابی را در دستور کار داشته باشد، افزود: در این راستا قدم‌هایی برداشته شده است که قدم اولیه برگزاری همایش طلبه عصر انقلاب است.

وی با بیات اینکه این دبیرخانه فعالیت خود را ادامه خواهد داد و در آینده تولیدات رسانه ای مانند فیلم کوتاه را تولید خواهد کرد، افزود: در آینده نیز بحث های علمی پژوهشی و تبلیغی تحت این جریان ادامه پیدا می‌کند.

دبیر همایش طلبه عصر انقلاب با بیان اینکه یکی از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب از حوزه و  روحانیت، که همواره در طول سالیان متمادی بر آن تاکید داشته اند، مساله صیانت از روحیه انقلابیگری درحوزه بوده است، خاطر نشان کرد: رهبری ضمن هشدار نسبت به خطر انقلاب زدایی از حوزه، سه رسالت اصلی طلبه عصر انقلاب را رشد علمی و معرفتی، بصیرت سیاسی و خدمات اجتماعی عنوان کرده اند.

خبرنگار: محمد کریمی

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر