logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۷۶۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌کل کمیته امداد استان زنجان؛

۶۵ بیمار خاص تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند

-۶۵-بیمار-خاص-تحت-حمایت-کمیته-امداد-استان-زنجان-هستند
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در سطح استان ۶۵ بیمار خاص وجود دارد که تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: ۱۸ نفر از این افراد پیوند کلیه و ۲۳ نفر دیالیزی هستند.

به گزارش موج رسا; روح‌الله صالحی امروز در روند بازدید از انجمن خیریه کلیوی زنجان که با حضور مدیرکل بهداشت و درمان کمیته امداد کشور همراه بود، اظهار داشت: کارآفرینان و افرادی که تلاش می‌کنند و زمینه کار عده‌ای را فراهم کرده و عزت فرد را ارتقا می‌دهند بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه حرکت‌های برخی تشکل‌های مردمی نیز در راستای توانمند کردن افراد و بخصوص کمک در راستای بهبود وضعیت فرد بیمار است، افزود: چنین اقداماتی دارای خیر کثیری است و خوشبختانه مردم استان زنجان نیز همواره در این امور سهیم هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در سطح استان ۶۵ بیمار خاص وجود دارد که تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: ۱۸ نفر از این افراد پیوند کلیه و ۲۳ نفر دیالیزی‌اند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد استان زنجان هم‌افزایی بسیار خوبی با انجمن حمایت از بیماران کلیوی دارد و تلاش این تا با به اشتراک گذاشتن ظرفیت‌های موجود، خدمات اثر بخش از طرف هر دو مجموعه ارائه شود.

صالحی عنوان کرد: در مدت ۵ ماه گذشته قریب به ۲۰ میلیون تومان خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایتی که از مجموعه خدمات دریافت کرده‌اند پرداخت شده است، با این حال انجمن خیریه کلیوی محل امنی برای بیماران نیازمند است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر