logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۷۶۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
اخبار انتظامی روز؛

کشف 125 تن گندم قاچاق در زنجان/ کلاهبرداری با ترفند صدور کارت و دفترچه رایگان دندانپزشکی

کشف-125-تن-گندم-قاچاق-در-زنجان-کلاهبرداری-با-ترفند-صدور-کارت-و-دفترچه-رایگان-دندانپزشکی
فرمانده انتظامی استان از کشف 125 تن گندم قاچاق توسط ماموران انتظامی شهرستان ایجرود، خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد طراقیه با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایجرود ، حین گشت زنی در محور های مواصلاتی در یک عملیات به 5 دستگاه کامیون مشکوک و دستور توقف آن ها را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودروها و در بازرسی، 125 تن گندم که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و جهاد کشاورزی بود، کشف و 5 نفر در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر 15 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار طراقیه بیان داشت: ماموران پلیس به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم بوده و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ، مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 با ما در میان گذاشته و پلیس را در اجرای ماموریت ها یاری کنند.

 کشف نوشابه های انرژی زای قاچاق در زنجان

سرهنگ بدری، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان " زنجان – تبریز" به یک دستگاه خودرو مزدا مشكوك و آن را متوقف كردند.

وی افزود: در بازرسي از خودرو تعداد 2 هزار و 904 عدد نوشابه انرژی زای خارجی قاچاق كشف ، که برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ريال برآورد شده است.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با اشاره به اینکه در این رابطه خودرو توقیف و متهم دستگیر شد ، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

 کشف بیش از 36 تن گندم قاچاق در زنجان

سرهنگ ایرج خانی پور اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ، حین گشت زنی در محور های مواصلاتی در یک عملیات به 2 دستگاه کامیون مشکوک و دستور توقف آن ها را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودروها و در بازرسی ، 36 هزار و 200 کیلوگرم  گندم که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و جهاد کشاورزی بود، کشف و 2 نفر در این خصوص دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر 4 میلیارد و 160 میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ خانی پور بیان داشت: ماموران پلیس به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم بوده و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ، مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 با ما در میان گذاشته و پلیس را در اجرای ماموریت ها یاری کنند.

 کلاهبرداری با ترفند صدور کارت و دفترچه رایگان دندانپزشکی

سرهنگ محمد علی آدینه لو اظهار داشت: با توجه به هزینه زیاد خدمات دندانپزشکی در سطح کشور عده ای فرصت طلب و سود جو به صورت شبانه اقدام به انداختن یک پاکت نامه به داخل منازل شهروندان نموده که داخل پاکت اعلام شده که صدور کارت و دفترچه دندانپزشکی رایگان بوده و به این بهانه از شهروندان کلاهبرداری می کنند.

وی در تشریح این خبر بیان کرد :در این پاکت نامه ذکر شده که کاهش هزینه های دندانپزشکی تا سقف ۵۰درصد صورت می گیرد و همچنین با شماره تلفن ثابت با بیش شماره تهران ۰۲۱۹۱۳۰۰ که مربوط به شماره تلفن های تبلیغاتی می باشد جهت تماس شهروندان قید کرده اند.

سرهنگ آدینه لو افزود : به منظور افزایش سطح هوشیاری و آگاهی هم استانی ها عزیز احتمال وقوع کلاهبرداری با ترفند جدید توسط فرصت طلبان صورت گرفته لذا از آنها می خواهیم مراقب این شگردها باشند و موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر