logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۷۵۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

ویژه برنامه احلی من العسل با حضور ۵۰۰ دانش‌آموز در زنجان برگزار شد+ تصویر

ویژه-برنامه-احلی-من-العسل-با-حضور-۵۰۰-دانش‌آموز-در-زنجان-برگزار-شد+-تصویر
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه احلی من العسل در مناطق چهارده‌گانه آموزشی استان زنجان، گفت: ویژه برنامه احلی من العسل با حضور ۵۰۰ دانش‌آموز در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا موج رسا; با اشاره به برگزاری دهمین دوره سوگواری حضرت قاسم(ع) در زنجان تحت عنوان برنامه احلی من العسل، اظهار کرد: ششمین روز ماه محرم به نام حضرت قاسم (ع) نامگذاری شده است.

وی ابراز کرد: سوگواره احلی من العسل در مراکز استان‌ و مناطق چهارده گانه آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد.
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اهداف این برنامه، تصریح کرد: نقش الگویی شهدای نوجوان و جوان کربلا به ویژه حضرت قاسم (ع)، زنده نگه داشتن یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموز و بیش از ۵۰۰ شهید نوجوان زنجانی در دفاع مقدس از اهداف این برنامه بود.
وی بیان کرد: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ولایتمداری و امر به معروف و نهی از منکر، آشنایی با زندگی نامه شهدای کربلا به ویژه حضرت قاسم (ع)، هدایت احساسات پاک جوان و نوجوان به فضیلت نیک و پسندیده از دیگر اهداف این برنامه بود.
میرزایی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند: این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.
وی با اشاره به شعار امام حسین علیه السلام، ادامه داد: ترویج روحیه استکبارستیزی جوان و نوجوان یکی از اهداف ویژه برنامه احلی من العسل بود.
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه امروز ویژه برنامه احلی من العسل در حسینیه اعظم زنجان با حضور ۴ تشکل دانش آموزی برگزار شد، افزود: دانش آموزان مقطع ششم و دوره اول متوسطه که دانش آموزان ۱۳ تا ۱۵ ساله بودند در این مراسم شرکت کردند.
وی با اشاره به حضور ۵۰۰ دانش‌آموز در حسینیه اعظم زنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی، ابراز کرد: ویژه برنامه احلی من العسل در مناطق چهارده گانه آموزشی استان در بقاع متبرکه برگزار شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر