logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۷۵۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار شهرستان طارم:

حق آبه تبدیل به مطالبه اساسی مردم شهرستان طارم شده است

حق-آبه-تبدیل-به-مطالبه-اساسی-مردم-شهرستان-طارم-شده-است
فرماندار شهرستان طارم گفت: باید با نگاه ویژه مسئولان کشوری و استانی، در مورد حق آبه که تبدیل به مطالبه اساسی مردم شهرستان طارم شده؛ این معضل به صورت دائمی حل شود.

رضاعلی انبارلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه شهرستان طارم ظرفیت‌های بالقوه‌ای در زمینه‌های مختلف کشاورزی و گردشگری دارد، اظهار داشت: متاسفانه هنوز زیرساخت‌های لازم در این شهرستان ایجاد نشده و بیشتر روستاهای شهرستان همچنان دغدغه آب کشاورزی و آب شرب دارند.

وی افزود: باید با نگاه ویژه مسئولان کشوری و استانی، بخصوص در مورد حق آبه که تبدیل به مطالبه اساسی مردم شهرستان شده؛ این معضل به صورت دائمی حل شود، چراکه نبود آب در بخش کشاورزی به یک معضل شده است.   فرماندار شهرستان طارم گفت: با توجه به ظرفیت بالای کشاورزی طارم و تنش آبی شدید در چند سال گذشته در این شهرستان احداث سد در شهرستان طارم ضروری است تا طارم بیش از قبل در مسیر توسعه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در توسعه راه‌های ارتباطی این شهرستان ضعف وجود دارد و یکی دیگر از مشکلات اصلی این شهرستان است تصریح کرد: متاسفانه تمام راه‌های شهرستان فرعی بوده و ایمنی کافی و استانداردهای لازم را ندارد که با توجه به افزایش ترددها و افزایش جمعیت شهرستان خطرات تصادف در این جاده ها افزایش می یابد.

انبارلو ادامه داد: همین موضوع سبب شده تا جان تعداد زیادی از هموطنان در تصادفات داخل شهرستان گرفته شود و موجی از نارضایتی را به دنبال داشته باشد هرچند به شدت پیگیر پروژه راه‌های ارتباطی هستیم.

وی گفت: از مسئولان استان تقاضا داریم در جهت توسعه راه‌های ارتباطی و اجرای پروژه‌ها توجه ویژه‌ای نسبت به شهرستان طارم داشته باشند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر