logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۷۵۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان مطرح کرد:

اشتغال محوری‌ترین فعالیت در کمیته امداد است/ هر زنجانی به طور میانگین ۱۰۴ هزار تومان به خانواده‌های نیازمند کمک می‌کند

اشتغال-محوری‌ترین-فعالیت-در-کمیته-امداد-است-هر-زنجانی-به-طور-میانگین-۱۰۴-هزار-تومان-به-خانواده‌های-نیازمند-کمک-می‌کند
مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با بیان اینکه اشتغال محوری‌ترین فعالیت در کمیته امداد است گفت: از ابتدای سال جاری قریب به ۷۵۰ فرصت شغلی با سرمایه‌گذاری ۲۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ایجاد شده است.

به گزارش موج رسا; روح‌الله صالحی امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان زنجان که با حضور معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد کشور برگزار شد، اظهار داشت: ۲۰۰ هزار مشترک در سطح استان در حال همکاری با کمیته امداد در بخش‌های مختلف از جمله حامی طرح اکرام، خیرین در قالب مراکز نیکوکاری هستند.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری هر زنجانی به طور میانگین ۱۰۴ هزار تومان به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد کمک کرده است.

وی با بیان اینکه در حدود ۱۱۰ میلیارد تومان در ۴ ماهه نخست سال جاری مشارکت خیران استان در حوزه مقابله با فقر و برنامه‌های اجرایی کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده است، افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۰ درصد افزایش داشته است و برنامه‌ریزی استان در این بخش ۲۰۰ درصد محقق شده است.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: این امر نشان از کمک خیرخواهانه مردم دیار کریمان و پایتخت شور و شعور حسینی، بهشت خیران و همچنین نشان از همکاری و همت همکاران، خیران و رسانه‌ها و فضاسازی آن‌ها دارد.

وی با بیان اینکه ۲۹ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارد، تصریح کرد: ۲۷ هزار مراجعه نیز به مراکز نیکوکاری انجام شده و در حدود ۱۶ میلیارد تومان مستمری به حساب خانواده‌های تحت حمایت پرداخت می‌شود و در کنار این سایر نیاز‌ها نیز بیشتر با رویکرد بهره‌گیری از حمایت‌های مردمی برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های محروم انجام می‌شود.

صالحی با بیان اینکه اشتغال محوری‌ترین فعالیت در کمیته امداد است ابراز داشت: از ابتدای سال جاری قریب به ۷۵۰ فرصت شغلی با سرمایه‌گذاری ۲۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ایجاد شده است و ۵۸۰ مورد آموزش‌های مهارتی به خانواده‌ها انجام گرفته است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر