logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۷۵۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع ۶ هزار فعال جهادگر و کنشگر فضای مجازی:

در جنگ روانی علیه دشمن جهادگران فضای مجازی خط شکن هستند/ برگزاری هرماه یک رزمایش جهادی ویژه اقشار بسیج

در-جنگ-روانی-علیه-دشمن-جهادگران-فضای-مجازی-خط-شکن-هستند-برگزاری-هرماه-یک-رزمایش-جهادی-ویژه-اقشار-بسیج
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت فضای مجازی در تحقق آرمان های گام دوم انقلاب اسلامی گفت: در جنگ روانی علیه دشمن جهادگران فضای مجازی پیشتاز هستند.

به گزارش موج رسا; به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار غلامرضا سلیمانی عصر سه شنبه در نخستین رزمایش جهادگران، فعالان فضای مجازی و رسانه پایگاههای مقاومت بسیج در صحن اصلی حرم حضرت امام خمینی(ره ) اظهار داشت: بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی و فرزندان ملت همچنان که در گام نخست انقلاب در خدمت و پاسداری از کیان ایران گام های بسیاری برداشت در گام دوم هم خدمات و اقدامات بزرگی را در خدمت به میهن اسلامی بسیجیان شروع کرده و این راه ادامه دارد.

به گفته سردار سلیمانی، این اجتماع با عنوان یک الگو برای پیمودن گام دوم انقلاب اسلامی است و با روحیه جهادی به دنبال تحقق اهداف رهبری است و در این راه از هیچ کوششی مضایقه نخواهد کرد.

وی گفت: ایجاد شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی که به دستور فرمانده سپاه بود در این مهم در حال تحقق است و کارنامه درخشانی را رقم خواهیم زد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: هرماه یک رزمایش و نقش آفرینی ملی متشکل از گروه های جهادگر بسیج و متناسب با اهداف ملت ایران برنامه ریزی شده و انجام می گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر