logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۷۵۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر خانه مطبوعات استان زنجان خبر داد:

آثار جشنواره هشتم به ایستگاه داوری رسید

آثار-جشنواره-هشتم-به-ایستگاه-داوری-رسید
مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: ۲۵۲ اثر در سامانه هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان بارگذاری شد.

به گزارش موج رسا; یوسف ناصر در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: مهلت شرکت در هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان بامداد روز یکشنبه ۹ مرداد به پایان رسید و مشخص شد ۶۰ نفر از فعالان رسانه‌های استان، ۲۵۲ اثر را در بخش‌های اصلی این جشنواره بار گذاری کرده‌اند.

وی افزود: این آثار به تفکیک عبارتند از: خبر ۳۳ اثر، گزارش ۷۴ اثر، عکس ۱۳ اثر، مصاحبه ۳۶ اثر، مقاله، یادداشت، سرمقاله ۳۹ اثر، تیتر ۳۶ اثر و طراحی و صفحه آرایی ۱۷ اثر.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: در بخش طنز مکتوب ۲ اثر ‌و در بخش طرح و کاریکاتور اثری بارگذاری نشده و از داوری جشنواره حذف می شوند.

وی تصریح کرد: آثار بخش موضوعی جشنواره نیز توسط رسانه ها به دبیرخانه جشنواره تحویل شده است.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه در این بحران اقتصادی رسانه ها، این تعداد آثار بارگذاری جای خوشحالی دارد، از تمامی فعالان رسانه های استان که با شرکت در جشنواره نمی گذارند تا چراغ جشنواره خاموش شود قدردانی کرد.

وی از داوری آثار ارسالی به جشنواره طبق روال ۷ دوره گذشته جشنواره خبر داد و گفت: طی هماهنگی انجام گرفته با دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت ارشاد، آثار توسط داوران منتخب این مرکز داوری خواهند شد.

ناصر در ادامه به تشکیل جلسه هماهنگی برنامه های روز خبرنگار با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اشاره کرد و افزود: با توجه به تقارن ۱۷ مرداد امسال با روز عاشورا، آیین پاسداشت روز خبرنگار و اختتامیه جشنواره هشتم، روز پنجشنبه ۲۷ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی از تاکید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزاری جشنی باشکوه و در شأن خبرنگاران استان خبر داد و از همراهی ایشان با اصحاب رسانه استان قدردانی نمود.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان از اختصاص ۳۰۰ هزار تومان هدیه روز خبرنگار به اعضای خانه مطبوعات و همچنین اختصاص بسته اینترنتی ۲۰۰ گیگابایتی به فعالان رسانه های کشور که در سامانه جامع رسانه های کشور ثبت نام و تایید شده اند خبر داد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر