logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۷۵۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت ورزش باستانی و ورزش پهلوانی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

رقبتی برای تاسیس زورخانه خصوصی در زنجان وجود ندارد/ ارائه خدمات ورزشی رایگان در زورخانه‌ها

رقبتی-برای-تاسیس-زورخانه-خصوصی-در-زنجان-وجود-ندارد-ارائه-خدمات-ورزشی-رایگان-در-زورخانه‌ها
رئیس هیئت ورزش باستانی و ورزش پهلوانی استان زنجان گفت: این یک ‌واقعیت است که بار مالی باشگاه ها بالا است و چون زورخانه ها درآمدی ندارند رقبتی برای تاسیس زورخانه های خصوصی در افراد وجود ندارد.

محمود میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه زورخانه ها هیچ انتفاع مالی ندارند، اظهار کرد: در ورزش باستانی و زورخانه ای هیچ مربی، داور و زورخانه ای وجود ندارد که از هئت ورزشی بابت مربی گری و دارویی و... هزینه ای دریافت کند.

وی با بیان اینکه زورخانه ها به صورت رایگاه در سطح استان در اختیار ورزشکاران و باستانی کاران است، ابراز کرد: این یک ‌واقعیت است که بار مالی باشگاه ها بالا است و چون زورخانه ها درآمدی ندارند رقبتی برای تاسیس زورخانه های خصوصی در افراد وجود ندارد.

رئیس هیئت ورزش باستانی و ورزش پهلوانی استان زنجان با بیان اینکه تاسیس زورخانه به حداقل ۴ تا ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، تصریح کرد: اگر شخص همین پول را در بانک سپرده گزاری کند سود خوبی به دست می آورد اما اگر زورخانه تاسیس کند باید هزینه حامل های انرژی را خودش پرداخت کند و سالانه باید اظهارنامه مالیاتی را تکمیل کند که اگر این کار را نکند جریمه می‌شود.

وی با بیان اینکه هر یک از زورخانه ها و یا تیم ها می توانند با افرادی که دارای کارت مرشدی هستند به عنوان مرشد قرارداد ببندند، عنوان کرد: در هیئت مرشد رسمی و استخدام شده وجود ندارد و پرداخت هزینه و حق الزحمه مرشد به عهده تیم است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر