logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۷۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر جشنواره ابوذر استان زنجان:

کیفیت آثار مورد توجه جشنواره ابوذر زنجان است

کیفیت-آثار-مورد-توجه-جشنواره-ابوذر-زنجان-است

دبیر جشنواره ابوذر استان زنجان گفت: توانمندی ها و کیفیت آثار مورد توجه جشنواره ابوذر استان زنجان است.

به گزارش موج رسا; نوید کمالی در جلسه شورای بسیج رسانه استان زنجان،با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ابوذر در استان زنجان، اظهار داشت: جشنواره ابوذر امسال با رویکرد توجه به شعار سال برگزار می شود.

نوید کمالی تعداد آثار رسیده به این جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این موضوع اعتماد اصحاب رسانه استان را به این جشنواره نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در برگزاری این جشنواره نگاه ما فراجناحی است،ادامه داد: درصدد هستیم کارگاه آموزشی یا نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان زنجان به عنوان یکی از برنامه های جانبی این جشنواره برگزار شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان نیز در این جلسه روند ارسال آثار به سومین جشنواره ابوذر استان زنجان را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: تا کنون خبرنگاران استان آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده اند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران استان می توانند تا 10 مرداد ماه سال جاری نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند، افزود: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری مطلوب این جشنواره انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی های سازمان بسیج رسانه استان برای برگزاری این جشنواره به مناسبت روز خبرنگار،بیان داشت: تلاش شده است این جشنواره با حضور سخنرانان مطرح کشوری برگزار شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت برگزاری دوره های آموزشی برای اصحاب رسانه استان، گفت: تلاش شده است تا دوره های متنوعی برای خبرنگاران برگزار شود.

جعفری بیان داشت: امسال نیز دوره های آموزشی با حضور اساتید بنام کشوری در استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طرح ولایت رسانه  نیز امسال با رویکرد آموزش مربیگری برگزار می شود،تصریح کرد: با نیازسنجی حوزه آموزش،دوره های آموزشی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار می شود.

گفتنی است، در پایان این جلسه اعضای شورای بسیج رسانه استان نظرات خود را در خصوص نحوه برگزاری جشنواره ابوذر و برنامه های آموزشی سازمان بسیج رسانه اعلام کردند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر