logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۷۵۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار زنجان:

محور پادگان تا دوماه آینده زیر بار ترافیک می رود

محور-پادگان-تا-دوماه-آینده-زیر-بار-ترافیک-می-رود
شهردار زنجان با اشاره به تکمیل پروژه های نیمه کاره زنجان، گفت: محور پادگان تا دوماه آینده زیر بار ترافیک می رود.

به گزارش موج رسا; علیرضا فیروزفر امروز پیش از خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه طبق نظرسنجی های انجام شده اولویت مردم آسفالت بود، اظهار کرد: آسفالت ریزی در زنجان تا رسیدن به یک وضعیت مطلوب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه یکی ديگر از دغدغه های مردم پروژه های نیمه تمام بود، ابراز کرد: پروژه های نیمه تمام در حال تکمیل است و پروژه سبزه میدان با سرعت به پیش می رود و بخش بزرگی از این پروژه ۴۰ ساله در آینده نزدیک افتتاح می شود.
شهر دار زنجان با بیان اینکه تمام مشکلات محور پادگان حل شده است، تصریح کرد: محور پادگان تا دو ماه آینده زیر بار ترافیک می رود.
وی با بیان اینکه در محرم نکته عظیمی وجود دارد که کمتر به آن توجه شده است، عنوان کرد: در سراسر دنیا برای مراسمات شور و هیجانی به راه می افتد اما در هیچ جای دنیا شور و هیجان عزاداری وجود ندارد و این شور و هیجان عزاداری مخصوص امام حسین (ع) و مخصوص شیعه است.
فیروزفر با بیان اینکه شهر ما بزرگترین و بهترین مراسم عزاداری را در جهان برگزار می کند، خاطر نشان کرد: شهر زنجان کمر همت به بر گزاری یوم العباس بسته است و تعداد زیادی از خادم افتخاری فعالیت خود را شروع کرده اند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر