logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۷۵۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس بنیاد مستضعفان کشور:

۶۵ درصد زمین شهید هاشمی‌نژاد به صورت رایگان به شهرداری زنجان واگذار می‌شود/ ماهنشان منطقه هدف بنیاد علوی است

۶۵-درصد-زمین-شهید-هاشمی‌نژاد-به-صورت-رایگان-به-شهرداری-زنجان-واگذار-می‌شود-ماهنشان-منطقه-هدف-بنیاد-علوی-است
رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به زمین موجود در مرکز شهر زنجان زمین شهید هاشمی‌نژاد گفت: بخش عظیمی از این زمین قریب به ۶۵ درصد به صورت رایگان به شهرداری زنجان واگذار می شود تا در راستای احداث پارک و بلوار استفاده شود.

به گزارش موج رسا; پرویز فتاح ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان، با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای مصوبات امروز زنجان از سال گذشته انجام شده بود اظهار داشت: تمام مصوباتی که اتخاذ شد به نفع زنجانی‌ها بود و اگر اجرا شوند آثار مثبتی را در استان به دنبال خواهند داشت.

وی افزود: بنیاد مستضعفان در زنجان زمین‌هایی در اختیار داشت و طبق اعلام بخشی از این زمین‌ها، برای ساخت مسکن ملی لازم بود، در این راستا بنیاد مستضعفان موافقت خود را اعلام کرد با این شرایط مقرر شد تا ۱۰۰ هکتار از زمین لیل‌آباد برای ساخت مسکن موافقت شد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: از لیل‌آباد ۲۰۰ هکتار زمین برای احداث شهرک صنعتی در استان زنجان اختصاص می‌یابد، که سبب آثار مثبت در این استان می‌شود.

وی با اشاره به زمین موجود در مرکز شهر یعنی زمین شهید هاشمی‌نژاد که در اختیار بنیاد مستضعفان در منطقه بی‌سیم قرار دارد، اذعام کرد: بخش عظیمی از این زمین قریب به ۶۵ درصد به صورت رایگان به شهرداری زنجان واگذار می شود تا در راستای احداث پارک و بلوار استفاده شود اما باید گفت مابقی این زمین که در اختیار بنیاد مستضعفان قرار دارد برای احداث واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

فتاح با اشاره به اینکه در خصوص منطقه بی‌سیم درخواست کمک از بنیاد مستضعفان شده است، گفت: بعد از ارائه طرح جامع استانداری، شهرداری و راه و شهرسازی وظیفه خود را برای محرومین انجام خواهیم داد و گشایش‌هایی در منطقه بی‌سیم ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: شهرستان ماهنشان در استان زنجان منطقه هدف بنیاد علوی است، به طوری که در این خصوص اقداماتی آغاز شده و ۴۰ میلیارد تومان برای ماه‌های باقیمانده سال در نظر گرفته شده که هزینه خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اینکه یک هزار واحد برای مسکن محرومان در استان زنجان مد نظر قرار داده شده است، یادآور شد: با اینکه بخشی از کار انجام شده اما اگر طرح به اتمام برسد سهمیه دیگری به استان اختصاص می‌یابد.

وی بیان کرد: در شهرستان خرمدره بخش باغداری، دامپروری، و زراعت رونق و توسعه بالایی دارد و بنیاد مستضعفان برای سرمایه‌گذاری در این محل اقدام خواهد کرد.

فتاح با بیان اینکه علاوه بر مورد مذکور بخشی از زمین بنیاد مستضعفان حدود ۵ هکتار برای نهضت ملی مسکن در این شهرستان در نظر گرفته خواهد شد گفت: موافقت بنیاد مستضعفان در واگذاری این ۵ هکتار اعلام شده که به نفع مردم خرمدره خواهد بود.

وی با بیان اینکه زمینی که بنیاد مستضعفان در استان زنجان به ویژه برای محرومین دارد بصورت رایگان واگذار می‌کند، گفت: تمام تصمیمات امروز به نفع مردم زنجان انجام شد و این بنیاد هیچ منفعتی از تصمیمات اتخاذ شده ندارد بنابراین املاک و دارایی‌ها بنیاد مستضعفان صرف مردم شده و خواهد شد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر