logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۷۵۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون مالی اداری شهردار زنجان:

۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار از طریق فروش املاک در شهرداری زنجان تامین شد

-۴۵۰-میلیارد-تومان-اعتبار-از-طریق-فروش-املاک-در-شهرداری-زنجان-تامین-شد
معاون مالی اداری شهردار زنجان با بیان اینکه در پایان تیر ماه امسال نزدیک به ۱۲ ماه سال ۱۴۰۰ وصولی عوارض در بخش ارزش افزوده وجود داشت، گفت: در بحث ساماندهی املاک برای فروش نیز قریب به ۴۵۰ میلیارد تومان تامین منابع از طریق فروش املاک انجام گرفت.

به گزارش موج رسا; ابوالقاسم احمدی در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: در پایان اردیبهشت به این نتیجه رسیدیم که بحث پایان نهضت آسفالت و سایر کار‌های عمرانی مستلزم این است که مقداری مصوب را افزایش دهیم، در این راستا ۱۰۰ میلیارد تومان درخواست شد و اولین باری بود که درخواست افزایش بودجه از طرف شهرداری اتفاق می‌افتاد چراکه شورا تلاش برای افزایش بودجه دارد.

وی با بیان اینکه با ۱۰۰ میلیارد تومان مذکور نسبت به سال گذشته ۶۵ درصد افزایش مصوبه بودجه داریم ، افزود: برای اولین بار است که در ۴۰ سال گذشته شهرداری زنجان توانسته تا پایان تیر ماه از ۱۰۰ درصد مصوب عبور کند.

معاون مالی اداری شهرداری زنجان با اشاره به اینکه قسمتی از درآمد مربوط به مالیات بر ارزش افزوده است، گفت: پیگیری‌های سال گذشته از اداره کل مالیاتی انجام شد، مصوبه‌ای در دی ماه گذشته ارائه شد که ۳ درصد سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده به ۴ درصد افزایش یافت هر چند که ۰.۴ دهم درصد در محل‌های دیگری مصرف خواهد شد، اما ابتدا باید ۹ درصد استان شناسایی شود و سپس سهم شهرداری تفکیک شود.

وی با بیان اینکه در پایان تیر ماه امسال نزدیک به ۱۲ ماه سال ۱۴۰۰ وصولی عوارض در بخش ارزش افزوده داشتیم، گفت: در بحث ساماندهی املاک برای فروش نیز قریب به ۴۵۰ میلیارد تومان تامین منابع از طریق فروش املاک انجام گرفت.

احمدی با اشاره به اینکه یک ریال از فروش املاک به هزینه‌های جاری اختصاص نمی‌یابد، تصریح کرد: پروژه سبزه‌میدان در سال گذشته قریب به ۱۵۲ درصد تعدیل خورد، حتی در بحث اوراق مشارکت نیز برنامه‌ریزی به وجود آمد.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه سبزه‌میدان نیازمند اعتبار است افزود: اعتباری در ابتدا برای پروژه سبزه میدان مصوب شده بود و برای تکمیل پروژه نیز ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر