logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۷۵۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبرداد

اعمال محدودیت در پیاده راه سبزه میدان به درخواست شهروندان/ تردد خودروهای سنگین و کشنده در کمربندی شمالی محدود می‌شود

اعمال-محدودیت-در-پیاده-راه-سبزه-میدان-به-درخواست-شهروندان-تردد-خودروهای-سنگین-و-کشنده-در-کمربندی-شمالی-محدود-می‌شود
رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان از اعمال محدودیت در پیاده راه سبزه میدان به درخواست شهروندان خبرداد و گفت: تخلیه بار ترافیکی از خیابان دلجویی، دروازه رشت، خیابان صفا، خیابان جاوید و بعثت و میدان قائم انجام می شود و از ساعت ۲۱ تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه شاهد افزایش بار ترافیک در این محورها هستیم.

مرتضی محمدی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت ترافیکی زنجان، اظهار کرد: در کمربندی شمالی تقاطع ارتش و مدرس و در کمربندی جنوبی میدان امام حسین(ع)، راه آهن، و میدان فلسطین شاهد ترافیک عصرگاهی هستیم.

وی با بیان اینکه ترافیک کمربندی جنوبی یک ترافیک تلفیقی است که به واسطه تردد خودروهای سبک و سنگین ایجاد می شود، ابراز کرد: تردد خودروهای سنگین در کمربندی جنوبی باعث ایجاد تراکم می شود و چنانچه اگر تصادفی رخ دهد و خودروها مسیر را باز نکنند شاهد یک ترافیک طولانی در طول مسیر کمربندی جنوبی خواهیم بود.

رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان با اشاره به محدودیت تردد خودروهای سنگین و کشنده در کمربندی شمالی، تصریح کرد: چنانچه نیاز باشد که یک خودروی سنگین و یا کشنده در کمربندی شمالی تردد کند باید مجوز تردد را از پلیس راهور اخذ کند و در صورت اخذ مجوز تردد فقط در ساعات خاصی اجازه تردد به این خودروها داده می شود.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزیهای لازم جهت تردد خودروهای سنگین در کمربندی شمالی و خروج از این محورها انجام می‌شود تا شاهد بروز ترافیک نباشیم.

محمدی با بیان اینکه در هسته مرکزی شهر و بیشتر در خیابان امام و خیابان سعدی از ساعت ۱۸ تا ۲۲ شاهد ترافیک هستیم، ادامه داد: سفرهای روزانه همشهریان جهت استفاده از خدمات پزشکی و تجاری در مرکز شهر دلیل بروز این ترافیک می شود.

وی با اشاره به محورهای تخلیه بار ترافیکی هسته مرکزی شهر، خاطرنشان‌کرد: تخلیه بار ترافیکی از خیابان دلجویی، دروازه رشت، خیابان صفا، خیابان جاوید و بعثت و میدان قائم انجام می‌شود و از ساعت ۲۱ تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه شاهد افزایش بار ترافیک در این محورها هستیم.

رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان با بیان اینکه طی چند روز اخیر به درخواست همشهریان تردد موتورسیکلت‌ها، خودروهای بدون مجوز تردد در پیاده راه سبزه میدان به صورت ویژه کنترل می شود، ابراز کرد: پیاده راه صرفاً جهت استفاده عابرین پیاده طراحی شده است اما متاسفانه به دلیل اینکه کنترل ورودی و خروجی این پیاده راه به صورت دقیق و منسجم انجام نمی‌شد این امر مورد آزار همشهریان واقع شده بود.

وی با بیان اینکه برای راحتی شهروندان پلیس راهور از روز شنبه ورودی و خروجی پیاده راه سبزه‌میدان را کنترل و از ورود موتورسیکلت‌ها و خودروهای بدون مجوز تردد جلوگیری می‌کند، افزود: از ساعت ۲۲ الی ۱۰ صبح روز بعد تردد در پیاده راه سبزه میدان بلامانع است و واحدهای تجاری در این زمان می‌توانند بارهای خود را تخلیه کنند.

رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان با بیان اینکه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ محدودیت ترافیک پیاده راه سبزه میدان وجود دارد، تاکید کرد: در این بازه زمانی ورود موتورسیکلت به پیاده راه سبزه میدان مطلقا ممنوع و فقط تردد خودروها دارای مجوز و خودرو های امدادی ممکن است.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده شهروندان از وضعیت حاکم راضی هستند، عنوان کرد: خودروهایی که در مسیر پیاده راه سبزه میدان توقف می کنند مبلغ ۴۲,۰۰۰ تومان جریمه میشود.

محمدی با بیان اینکه طبق هماهنگی انجام شده با شهرداری خودرو پارک سوار در محل سبزه میدان مستقر می شود و در صورت پارک خودرو در طول مسیر پیاده راه خودرو به پارکینگ انتقال داده میشود، ابراز کرد: فعلاً خودروهای متخلف جریمه می‌شوند اما طی روزهای آتی و با مستقر شدن خودروی پارک سوار خودروهای متخلف به پارکینگ انتقال پیدا میکند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر