logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۷۵۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

کف‌سازی بازار پایین انجام می‌شود/ میادین اصلی زنجان سنگفرش می‌شود

کف‌سازی-بازار-پایین-انجام-می‌شود-میادین-اصلی-زنجان-سنگفرش-می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه بعد از اجرای کف‌سازی بازار بالا این طرح در بازار پایین نیز اجرایی خواهد شد، گفت: میادین اصلی شهر سنگفرش و میدان انقلاب و ۱۵ خرداد پیور خواهد شد.

به گزارش موج رسا; منصور مرادلو در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه ماه محرم ماه بزرگداشت قیام بزرگ عاشورا است اظهار داشت: اگر چنین واقعه ای زنده نگه داشته نمیشد مطمئناً امروز نامی از اسلام و قرآن و اهل بیت نبود پس هر چه داریم از محرم و صفر است.

وی با بیان اینکه در ۲ سال اخیر با وجود بیماری کرونا مراسمات عزاداری با محدودیت برگزار می‌شد افزود: امیدواریم با رفع این بیماری شاهد حضور باشکوه عزاداران در سطح شهر باشیم و شهرداری نیز خودش را مکلف می داند شهر را برای برگزاری هرچه باشکوه مراسمات آماده کند و درخواست داریم تمامی مناطق شهرداری با هماهنگ باشد تا کارها به دقایق آخر نرسد و شهر آماده باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه اگر امروزه امنیت را در کشور شاهدیم بواسطه وحدت و انسجام و درایتی است که امامین انقلاب داشته اند بیان کرد: تهدیداتی که از سوی دشمنان بیرونی و داخلی صورت می‌گرفت که بواسطه شهدا و رهبری بود که ایستادگی کردند تا در امنیت و آسایش باشیم.

مرادلو با اشاره به اینکه معابری در شهر داشتیم که به مدت ۱۰ تا ۱۵ سال رنگ آسفالت به خود ندیده بودند، اظهار داشت: امسال با یک حماسه و اراده، خواسته به حق شهروندان در آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و معابر که آبروی شهر محسوب می‌شود، در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه قرارگاه‌های عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی و محرومیت‌زدایی ایجاد شد افزود: شهرداری اقدامات قابل توجهی در راستای محرومیت‌زدایی در برخی مناطق شهر از جمله بی‌سیم، کوی وحدت و نایب آقا شهر آغاز را کرده است. 

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اعضای شورا پیگیر تحقق برنامه‌ها و مطالبات مردم هستند با این شرایط در حال حاضر، همدلی و اتحاد سبب شده تا کارها با سرعت بیشتری پیشروی کند.

وی با اشاره به اینکه بعد از اجرای کف‌سازی بازار بالا این طرح در بازار پایین نیز اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: سنگفرش میادین اصلی شهر انجام خواهد شد و در این خصوص میدان انقلاب و ۱۵ خرداد پیور خواهد شد.

مرادلو همچنین با بیان اینکه شهر برای ماه محرم آماده می‌شود، عنوان کرد: شهرداری و شورا خود را مکلف می‌دانند تا فضای شهر را برای محرم آماده کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر