logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۷۵۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دستیار ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد:

شرایط اعطای مسکن خبرنگاران به زودی اعلام می‌شود/ امسال روز خبرنگار متفاوت خواهد بود

شرایط-اعطای-مسکن-خبرنگاران-به-زودی-اعلام-می‌شود-امسال-روز-خبرنگار-متفاوت-خواهد-بود
دستیار ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه شرایط مسکن خبرنگاران برای خبرنگاران متفاوت خواهد بود، گفت: شرایط اعطای مسکن خبرنگاران همراه با جزئیات آن به زودی از طریق معاونت امور مطبوعاتی اعلام خواهد شد.

به گزارش موج رسا; محمود شالویی شامگاه روز گذشته در حاشیه مراسم کلنگ زنی موسسه فرهنگی حکیم سهروردی در شهر سهرورد خدابنده  استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز خبرنگار امسال نسبت به سال‌های دیگر متفاوت خواهد بود  چراکه طبق تصمیم‌گیری‌های انجام شده بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت مسکن و شهرسازی به زودی مسکن خبرنگاری را محقق خواهند کرد.

وی با بیان اینکه حوزه مسکن را برای جامعه هنری، فرهنگی و رسانه‌ای درنظر گرفته‌ایم، افزود: مقرر شده است تا حمایت‌هایی از طریق صندوق اعتباری هنر به خبرنگاران و روزنامه نگاران انجام شود.

دستیار ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این حمایت‌ها از طریق معاونت امور مطبوعات و تبلیغات و اطلاع رسانی اعطا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرایط مسکن خبرنگاران برای خبرنگاران متفاوت است، ابراز داشت: شرایط اعطای مسکن خبرنگاران همراه با جزئیات آن به زودی از طریق معاونت امور مطبوعاتی اعلام خواهد شد.

شالویی با بیان اینکه امیدواریم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد تا تمام خبرنگاران و اصحاب رسانه بتوانند مسکن خبرنگاری دریافت کنند، تصریح کرد: امیدواریم افرادی که مستحق هستند بتوانند مسکن را دریافت کنند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا خبرنگاران در سطح کشور بتوانند بر اساس آئین‌نامه‌ای که تنظیم خواهد شد و رتبه بندی‌هایی که انجام خواهد گرفت بتوانند از این طرح بهره‌مند شوند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر