logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۷۴۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در چهار ماهه نخست سالجاری انجام شد؛

معرفی 125 نفر از ایثارگران زنجانی جهت بهره‌مندی از تسهیلات وام مسکن

معرفی-125-نفر-از-ایثارگران-زنجانی-جهت-بهره‌مندی-از-تسهیلات-وام-مسکن
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از معرفی 125 نفر از ایثارگران زنجانی جهت بهره‌مندی از تسهیلات وام مسکن در چهار ماهه نخست سالجاری خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از ایثار واحد زنجان، امیرعلی نیک‌بخش با اشاره به اینکه بخش عمده‌ی مشکلات جامعه ایثارگری در حوزه تامین مسکن است، اظهار کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات جامعه ما تامین مسکن است که در همین راستا جامعه معظم ایثارگری نیز با این مشکل مواجه هستند و برنامه‌ریزی برای تامین مسکن برای ایثارگران فاقد مسکن امری مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه طبق اصل 123 قانون خدمات رسانی به جامعه ایثارگران دولت جمهوری اسلامی ایران موظف به تامین مسکن خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان است، به ارائه گزارشی از اقدامات مسکن ایثارگران پرداخت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از معرفی 125 نفر از ایثارگران زنجانی جهت بهره‌مندی از تسهیلات وام مسکن در چهار ماهه نخست سالجاری خبر داد و تصریح کرد: اولویت با ایثارگرانی است که تاکنون وام مسکن و وام دولتی دریافت نکرده‌اند پس از تسویه کامل می‌توانند مجدد وام ساخت دریافت کنند.

وی افزود: این تسهیلات با نرخ سود چهار درصد و با مدت بازپرداخت ۲۰ ساله است، مبلغ این تسهیلات ۳ میلیارد ریال در مراکز استان‌ها و دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سایر شهرها است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان همچمین یادآور شد: از دیگر اقدامات حوزه مسکن می توان به کمک و مشارکت در هزینه انجام تعمیرات منازل مسکونی ایثارگران اشاره کرد که تاکنون بیش از سه مورد انجام شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر