logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۷۴۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان:

تشکیل بانک اطلاعاتی مشکلات و مسائل منطقه اوریاد ماهنشان/ دعوت از استاندار و مسئولان شهرستان ماهنشان جهت دیدار چهره به چهره با مردم

تشکیل-بانک-اطلاعاتی-مشکلات-و-مسائل-منطقه-اوریاد-ماهنشان-دعوت-از-استاندار-و-مسئولان-شهرستان-ماهنشان-جهت-دیدار-چهره-به-چهره-با-مردم
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با اشاره به فعالیت یکساله بسیج دانشجویی استان زنجان در منطقه ماهنشان، گفت: بانک اطلاعاتی مشکلات مسائل و نیازمندی منطقه اوریاد ماهنشان تشکیل شده است.

محمد رفیعی در گفت‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت‌های سازندگی و جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان، اظهار کرد: از مردادماه سال ۱۴۰۰ گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان و گروه جهادی شهید حسن باقری دانشگاه زنجان فعالیت خود را در منطقه اوریاد ماهنشان آغاز کرد.

وی با بیان اینکه ۲۴ روستا در منطقه اوریاد ماهنشان مورد بررسی و شناسایی گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان قرار گرفت، ابراز کرد: در طول یک سال گذشته علاوه بر شناسایی و احصا مسائل و مشکلات این منطقه فعالیت‌های جهادی در حوزه‌های مختلفی به کمک بنیاد علوی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی رحمت الله علیه در قالب رزمایش‌های مختلف انجام می‌شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با بیان اینکه بانک اطلاعاتی جامع و کاملی از مشکلات و مسائل و نیازمندی‌های این منطقه تشکیل شده است، ادامه داد: بسیج دانشجویی استان زنجان به دنبال حل مشکلات این منطقه به صورت مسئله محوری و ریشه‌ای است.

وی بیان کرد: مردم در کنار گروه های جهادی جهت رفع محرومیت ها پای کار هستند و اگر مسئولین نیز در کنار مردم قرار گیرند و پای کار باشند اتفاقات خوبی در این منطقه رخ خواهد داد.

رفیعی خاطر نشان کرد: از استاندار زنجان و مسئولان شهرستان ماهنشان دعوت می‌شود تا در دهه آخر مرداد ماه در منطقه ماهنشان حضور پیدا کنند تا از نزدیک با مردم دیدار کرده و مشکلات مردم و فعالیت گروه جهادی را ببینند.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی بسیج دانشجویی به صورت تخصصی در موضوعات مختلف نقش آفرینی می‌کنند، ابراز کرد: گروه‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی به صورت ویژه در حوزه بهداشت و درمان، گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان به صورت تخصصی در حوزه آموزش و تربیت، گروه های جهادی دانشگاه زنجان دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد به صورت تخصصی در حوزه محرومیت‌زدایی عمرانی و امداد رسانی و گروه جهادی خواهران نیز در حوزه فرهنگی، آموزشی و حوزه خانواده فعالیت می‌کنند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر