logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۷۴۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان در تشریح مصوبات سفر رئیس‌جمهور به زنجان؛

بهره برداری از واحد صنعتی استیل کورد در کمتر از ۷ ماه با ظرفیت ۱۲ تن/ بخش عمده‌ای از مشکلات شرکت سرجین بافت حل شد

بهره-برداری-از-واحد-صنعتی-استیل-کورد-در-کمتر-از-۷-ماه-با-ظرفیت-۱۲-تن-بخش-عمده‌ای-از-مشکلات-شرکت-سرجین-بافت-حل-شد
رئیس سازمان صمت با اشاره به بهره‌برداری از واحد صنعتی استیل کورد در کمتر از ۷ ماه، گفت: این واحد صنعتی با ظرفیت ۱۲ تن فعالیت می‌کند.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور وزیر صنعت معدن تجارت به زنجان، اظهار کرد: در سفر وزیر صمت به زنجان بحث‌های مانند صدور مجوز استیل‌کورد برای اولین بار با ظرفیت ۱۲ هزار تن مجوز صادر شد.

وی بیان کرد: خوشحالیم که این واحد صنعتی در کمتر از ۷ ماه به بهره برداری رسیده است.

رئیس سازمان صمت تصریح کرد: شرکت نخ تایر و شرکت سرمایه گذاری توسعه صنایع دستی این پروژه را اجرا کرد و اکنون به حال بهره‌برداری رسیده و در حال تولید محصول است.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از مشکلات شرکت سرجین بافت حل شده است، عنوان کرد: سرجین بافت بزرگترین شرکت نساجی استان زنجان است.

فغفوری با بیان اینکه بحث کارت بازرگانی ها، مسدود بودن حساب ها و... برطرف شده است، ادامه داد: از محیط زیست استعلام کرده‌ایم و صدور مجوز بهره برداری فاز اول این واحد تولیدی که ریسندگی، بافندگی و دوزندگی است در حال انجام است.

وی با بیان اینکه رفع تعهدات ارزی سرجین بافت به دستور رئیس جمهور در  کمیته ماده ۳ رفع تعهدات ارزی در حال استعلام است، خاطر نشان کرد: مشکل شرکت روغن نباتی جهان در تامین مواد اولیه نیز حل شده است.

رئیس سازمان صمت با بیان اینکه آن انتظاری که مردم و مسئولان دارند که این کارخانه با توان و ظرفیت بالاتری نسبت به گذشته کار کند فعلاً این انتظار محقق نشده است، ادامه داد: مجموعه مدیریتی استان پیگیر است تا بدهی های مالیاتی و بانکی این کارخانه تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه با رفع مشکلات مالیاتی این کارخانه حساب های این کارخانه از مسدودی خارج می شود، افزود: استان زنجان تلاش دارد که خط تولیدی این کارخانه همیشه فعال باشد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر