logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۷۴۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت توزیع برق زنجان:

اعمال ۱۵ میلیارد ریال پاداش تخفیف صرفه جویی برای مشترکان برق در زنجان/ خاموشی برق در بخش خانگی و تجاری نداشتیم

اعمال-۱۵-میلیارد-ریال-پاداش-تخفیف-صرفه-جویی-برای-مشترکان-برق-در-زنجان-خاموشی-برق-در-بخش-خانگی-و-تجاری-نداشتیم
مدیر‌عامل شرکت توزیع برق زنجان با بیان اینکه بخش صنعت و کشاورزی با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری و تعدیل بار از پاداش نقدی برخوردار می‌شوند، گفت: از زمان اجرای تفاهمنامه در استان یک هزار و ۱۴۴ واحد به دلیل همکاری مشمول پاداش تخفیف بر روی قبوض شده‌اند که رقمی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال است.

پیام جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه مطابق توافق وزارت خانه‌های نیرو، صمت و جهاد، برنامه مدیریت بار در حال حاضر با همکاری بخش صنایع و چاه‌های کشاورزی اجرا می‌شود، اظهار داشت: این دو بخش با همکاری در تعدیل بار تابستان از پاداش همکاری برخوردار می‌شوند.

وی افزود: بر اساس این توافق صاحبان چاه‌های کشاورزی با کاهش مصرف در ۵ ساعت از زمان اوج بار تابستان از ساعت ۱۱ تا ۱۸ می‌توانند از ۱۹ ساعت برق رایگان استفاده کنند.

مدیر‌عامل شرکت توزیع برق زنجان با بیان اینکه در بخش صنعت نیز با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری و تعدیل بار از پاداش نقدی برخوردار می‌شوند و این امر بر روی فیش‌های آن واحد اعمال می‌شود، گفت: از زمان اجرای تفاهم‌نامه مذکور در استان یک هزارو ۱۴۴ واحد به دلیل همکاری مشمول پاداش تخفیف بر روی قبوض شده‌اند که رقمی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده و همکاری بخش‌های صنعت و کشاورزی در دو بخش خانگی و تجاری هیچ خاموشی با برنامه‌ای نداشته‌ایم، ابراز داشت: در صورت بروز خاموشی‌های کوتاه مدت نیز این خاموشی‌ها بر اثر حوادث بوده که میزان آن ناچیز است.

جوادی با اشاره به رعایت الگوی مصرف در ساعات اوج بار ۱۱ الی ۱۷ و ۲۰ الی ۲۳ عنوان کرد: شهروندان با قراردادن بار سرمایشی کولر‌های گازی روی ۲۵ درجه و در کولر‌های آبی روی دور کند، برای گذر از پیک تابستان همکاری لازم را داشته باشند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر