logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۷۴۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]

تهمت‌های اصلاح‌طلبان، همچنان ادامه دارد

تهمت‌های-اصلاح‌طلبان،-همچنان-ادامه-دارد
اهانت برخی اصلاح‌طلبان به مرحوم مصباح یزدی از خاطره‌ها محو نمی‌شود، حالا آیت‌الله خاتمی که همان مسیر که مسیر غیرت دینی است را دنبال می‌کند، باز از همان جنس تهمت‌ها را شاهد است.

به گزارش موج رسا; علی علوی:از دو هفته پیش که آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه تهران ۱۰ نکته مهم در رابطه با مسئله بی حجابی بیان کردند، برخی از اصلاح طلبان از جمله آقایان: منتجب‌نیا، ناصر قوامی و رحمت الله بیگدلی به تخریب شخصیت این عضو محترم فقهای شورای نگهبان، کمر بستند. که البته از کسانی که سبد رای شان در میان همین نوع آدم هاست این کارها بعید نیست.

آنچه آیت الله خاتمی در یک بخش کوچکی از خطبه های ۴۰ دقیقه ای نماز جمعه تهران گفته است، این بود که "بسیاری از کسانی که بی حجاب هستند در خانواده‌های لاابالی از جهت مالی پروریده شده اند"

این سخن ایشان از "بسیاری" بود نه "همه"، ثانیاً؛ حقیقت این است که از خانواده‌های متدین، بی حجاب بر نمی خیزد. بی حجابی دهن‌کجی به حکم صریح الهی است. آنچه گفته شده بیان یک واقعیت و حقیقت است و با انگیزه غیرت دینی گفته شده است. اما برخی از این آقایان به اصطلاح، اصلاح طلب گفته اند که این تهمت به بی حجاب هاست و در پی آن در اکثر رسانه های خودشان لفاظی‌هایی بی مبنا کردند.

این افراد خودشان فراموش کرده اند که بارها گفته اند که بسیاری از مسئولین نظام وضع حجاب خانواده‌هایشان درست نیست. حالا حرف زدن خودشان را  فراموش کرده اند و الان حامی بی حجابها شده اند. که البته بی‌حساب و چرتکه هم نیست، چون سبد رای خود را اکثراً در این گروه می بینند.

مایه تاسف آن است که برخی از عمامه به سر هایی که نان امام زمان عج را خورده اند به حمایت از بی حجاب ها برخاستند.

 برخی از آنان، هتاکی و لاابالی گری آنها در عرصه تهمت زدن در رسانه ها بر همگان آشکار است.

اینها باید بدانند غیرت دینی تقویت کننده عدالت است نه مسقط آن؛ بلکه مسقط عدالت، فتنه‌گری جریانی است که فتنه را آفرید. اگر قرار سخن بر اجرای حکم حد باشد؛ جریان فتنه مصداق جریان باغی است و جلوداران و سران فتنه اولین مصادیق برای رسیدگی هستند. فقها جریان بغی را مستوجب قتل میدانند.

اهانت های برخی از اصلاح‌طلبان مثل آقای منتجب‌نیا به مرحوم آیت الله مصباح یزدی که از بدترین ها بود، از خاطره ها محو نمی شود، حالا آیت الله خاتمی که همان مسیر که مسیر غیرت دینی است را دنبال می‌کند، باز از همان جنس تهمت ها را شاهد است.

این ها باید بدانند که با این هتاکی ها نمیتوانند غیرتمندان را از میدان به در کنند و اینها با هتاکی های دیروز و امروز شان، به زعم خود در پی این هستند که غیرتمندان را از چشم مردم بیندازند در حالی که سابقه این افراد و جریان شان آنقدر سیاه است که هتاکی آنها موجب محبوبیت گردد. حتی به نظر عرف انقلابی، این هتاکی ها  بر محبوبیت افرادی که از سر غیرت دینی سخن می گویند، می افزاید.

اینها اظهار داشته اند که ما حاضر نیستیم حتی دو رکعت نماز پشت سر آیت الله خاتمی بخوانیم. در پاسخ باید گفت: خب مگر شما و همفکرانتان اهل نماز جمعه بوده اید که ما خبر نداشته باشیم؟ اصلا در کدام نماز جمعه حضور پیدا میکنید؟ شما اگر سابقا به نماز جمعه رفته باشید هم حتما امام جمعه هم فکرشما بوده باشد.
به نظر میرسد. به این عمامه بسرهایی که انتصاب به این جریان دارند؛ یاد داده اند که در این تهمت زنیِ آشکار میدان دار باشید.

و خنده دار آن است که، ادعا میکنند برای آنکه ائمه جمعه فریاد معیشت مردم را تحت الشعاع قرار دهند مسئله حجاب را مطرح میکنند. درحالی که خوشبینانه این است باید بگوییم این افراد نه در نماز جمعه شرکت می کنند و نه حتی خطبه ها را از رسانه ها گوش میدهند چرا که بیشترین فریاد معیشت از امامان جمعه و بویژه از تریبون نماز جمعه تهران و خصوصا از خطبه های آقای خاتمی بوده و مستمرا ادامه داشته. البته بعید است در پی حقیقت باشید و انصاف هم داشته باشید.

اگر هم سخن از امر به معروف و نهی از منکر باشد، به گفته شما چون مردم در مضیغه هستند پس نباید از منکر بی حجابی گفت؟!!

سخن آخراینکه، باید از خدا بترسیم که فردا قطعا باید پاسخگوی این اتهامات باشیم.

لازم به ذکر است که هر هفته خطبه های ائمه جمعه با نظرسنجی از مردم مورد سنجش قرار میگیرد که به حمدالهی همه ائمه جمعه تهران از محبوبیت بالایی در نظر سنجی ها برخوردارند از جمله آیت ا. خاتمی. ایشان به عنوان خطبه های غیرتمندانه شناخته می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر