logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۷۴۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]

اصلاح‌طلبان با دامن‌زدن به ماجرای تاج‌زاده و حجاب به‌دنبال چه هستند؟

اصلاح‌طلبان-با-دامن‌زدن-به-ماجرای-تاج‌زاده-و-حجاب-به‌دنبال-چه-هستند؟
نماینده فریدن و فریدونشهر در مجلس به تشریح اهداف اصلاح طلبان از دامن زدن به ماجرای بازداشت تاج زاده و حجاب اجباری پرداخت.

به گزارش موج رسا; 

حسین محمدصالحی دارانی نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس به بررسی حواشی اخیر پیرامون مسئله حجاب و همچنین بازداشت تاجزاده پرداخت و گفت: در مسئله حجاب باید گفت که ما به عنوان یک ملت مسلمان که در یک کشور اسلامی زندگی می کنیم، باید به قوانین و قواعد اسلامی پایبند باشیم و هرگونه خدشه وارد کردن به اصول و قواعد اسلامی از سوی هرکس که باشد جرم است و موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی می شود و باید با آن برخورد شود.

محمدصالحی در ادامه گفت: ورود جریانات سیاسی و دامن زدن آنها به مسائلی از قبیل حجاب اجباری و یا بازداشت یک فرد نیز بسیار کار اشتباهی است. چرا که اینگونه برداشت می شود که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و از این عرصه به نفع خودشان استفاده کنند و با همراهی بیگانگان به هدف و منافع خودشان برسند.

وی افزود: امروز که کشور ما به وحدت و اتحاد بیشتر در جهت تقویت نظام نیاز دارد اینگونه برخوردها و جریان سازی ها صحیح نیست.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر با بیان اینکه در مسئله بازداشت تاجزاده نباید گذشته وی را ملاک قضاوت قرار داد تصریح کرد: شاید ایشان در گذشته رفتار درستی داشته، یا بنا به ادعای دوستانشان نقد مصلحانه! می کرده، اما اگر در حال حاضر رفتار خطایی داشته، باید با آن برخورد شود.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر تخلفی صورت گرفته، اگر تاجزاده باعث تنش در بین مردم شده و یا اگر به بهانه برخی مسائل دم دستی، قصد داشته برخی گروه ها و عناصر ضد‌نظام را با خود همراه کند تا فعالیت های سیاسی خود را از سر بگیرد، خطای بزرگی مرتکب شده گفت: اینکه جریان اصلاح طلب با تمسک به این که آقای تاجزاده در گذشته فلان کار مثبت را کرده بخواهد بر کار خطای امروزش سرپوش بگذارد، یک بازی رسانه ای بیش نیست و مردم نیز فریب این جریانات را نخواهند خورد.

محمدصالحی در پاسخ به این سوال که هدف اصلاح طلبان از ایجاد این موج های رسانه ای چیست اظهار کرد: اصلاح طلبان به طور حتم این موج ایجاد شده را به عنوان راهی برای ورود دوباره به عرصه سیاسی می بینند. تعدادی از سرکردگان این جریان به دنبال دستاویزی برای ورود به عرصه و مطرح کردن دوباره خود هستند و حالا ماجرای بازداشت تاجزاده بهانه خوبی برای این افراد شده است.

وی افزود: این که فردی به نام اصلاح طلبی بخواهد از این جریانات به دنبال جایگاه سازی برای خود باشند و از آب گل آلود ماهی بگیرد، کار اشتباهی است و اگر بزرگان این جریان به ادعای خودشان مخالف این حرف هستند، انتظار می رود که علیه این فعالیت ها و برخی اظهارات، موضع روشن و شفاف بگیرند،‌ نه اینکه برعکس حمایت نیز بکنند.

وی ادامه داد: انتظار مردم این است که اگر این جریان قصد ورود به عرصه را دارد، برنامه اجرایی ارائه کند. مثلا اگر فردی بگوید من در عرصه اقتصادی یا در عرصه سیاسی یا فرهنگی بهتر از این دولت هستم ، برنامه عملیاتی مدون خود را ارائه کند.مردم نیز با توجه به عملکرد گروه های سیاسی انتخاب صحیح را انجام خواهند داد. اما بدون ارائه برنامه و با این قبیل اقدامات مخرب باید بدانند که مردم واکنش نشان خواهند داد و جایگاه اصلاح طلبان از این نیز متزلزل تر خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد اقدامات رسانه ای در جهت تخریب دولت فعلی تصریح کرد: ما اگر در حال حاضر به تعبیر برخی، به لبه پرتگاه اقتصادی رسیدیم، باید مسیر طولانی و راه زیادی که طی کردیم تا به این پرتگاه رسیدیم را مورد توجه قرار دهیم. قطعا یک روزه و یک ساله به این جایگاه نرسیدیم و وضعیت امروز حاصل عملکرد چندساله دولت قبلی است.

وی با بیان این نکته که در روزهایی که مردم تحت فشار اقتصادی هستند، جریانات فرصت طلب داخلی و خارجی با هماهنگی یکدیگر به دنبال این هستند که تمامی تقصیرات را به گردن این دولت بیندازند افزود: مردم خودشان این آگاهی را دارند که این فشارها مربوط به یک روز و یک سال اخیر نیست بلکه چندین سال است که شروع شده و تحریم ها به اوج خود رسیده و در وضعیتی که با کاهش ذخایر دولت و همچنین بدهی زیادی که دولت قبلی بر دوش این دولت تحمیل کرد روبه رو هستیم، نمی توان انتظار داشت که یک شبه شکوفایی اقتصادی رخ بدهد. هرچند که تا همین الان هم اقدامات بسیاری در جهت رشد اقتصادی شکل گرفته است.

صالحی در ادامه به بیان دلیل برخی نارضایتی ها پرداخت و گفت: متاسفانه اقدامات دولت آنچنان که باید، دیده نمی شود و اطلاع رسانی همه جانبه شکل نمی گیرد. مردم هم آنچه را می بینند قضاوت می کنند. فعالیت جهت دار برخی رسانه ها و دعواهای سیاسی و جناحی اصلاح طلبان، عده ای را ناامید کرده است. باید این قبیل اقدامات مغرضانه کمرنگ شود تا مردم هم امیدواری بیشتری داشته باشند. مردم فعالیت های شبانه روزی آقای رئیسی و دولت را می بینند و اما این سیاه نمایی های جناحی باعث القای ناامیدی می شوند.

وی در پایان تاکید کرد: در نهایت این مردم مردمی هستند که هیچگاه نظام را رها نکرده و نخواهند کرد و اگر بیگانگان و جریانات وابسته آنان در داخل به دنیال این هستند که با جوسازی بخواهند مردم را از صحنه خارج کنند بدانند که این یک امید واهی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر