logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۷۴۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار منطقه ۳ زنجان:

3 میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای کف‌سازی بازار زنجان در نظر گرفته شد

3-میلیاردو-۸۰۰-میلیون-تومان-اعتبار-برای-کف‌سازی-بازار-زنجان-در-نظر-گرفته-شد
شهردار منطقه ۳ زنجان گفت: برای کف‌سازی بازار بالا در سال ۱۴۰۱ در حدود ۳ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد و ۲ هزار متر مربع پیور به کار رفت.

به گزارش موج رسا; ناصر صفا، شهردار منطقه ۳ زنجان در تور بازدید خبرنگاران استان زنجان از پروژه‌های شهرداری، اظهار داشت: میراث فرهنگی این تاکید را دارد که در بحث کف‌سازی بازار حداکثر از ۳ رنگ استفاده شود و رنگ‌بندی متنوع به کار نرود و تمام این موارد رعایت شده و مجوز لازم نیز اخذ شده است.

وی با بیان اینکه در راسته کوچه باشگاه از سنگ در کف‌سازی استفاده خواهد شد چراکه ریزش آب محدود است و از پیور استفاده نمی‌شود، گفت: تمام مسائل مربوط به فاضلاب حل شده و کسبه همکاری بسیار خوبی با ما دارند.

شهردار منطقه ۳زنجان گفت: در حال حاضر ما از برنامه سه ماهه زمانبدی جلوتر هستیم، با این حال قسمت عمده و نقطه بحرانی در کف سازی، بخش مربوط به میوه فروشان است که تمایل بسیار اندکی برای تعطیلی بازار دارند.

وی با اشاره به اینکه مقاومت بتن استفاده شده در کف‌سازی ۳۵۰ است، یادآور شد: پیور‌ها نیز در حد وانت با بار مشکلی را ایجاد نخواهد کرد.

صفا با بیان اینکه برای کف‌سازی بازار بالا در سال ۱۴۰۱ در حدود ۳ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد، اذعان کرد: ۲ هزار متر مربع مساحت پیور به کار رفته است و پیور‌ها از شرکت‌های معتبر خریداری شده و دارای ضمانت ۱۵ تا ۲۰ سال هستند.

وی خاطر‌نشان کرد: نما و حتی چهارچوب مغازه‌ها در حیطه وظایف میراث فرهنگی است و شهرداری دخالتی در آن ندارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر