logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۷۴۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان:

فوت ۳ شهروند در روز گذشته در اثر سوانح رانندگی/ مشکلات محور قره‌پشتلو از دغدغه‌های پلیس‌راه استان زنجان است

فوت-۳-شهروند-در-روز-گذشته-در-اثر-سوانح-رانندگی-مشکلات-محور-قره‌پشتلو-از-دغدغه‌های-پلیس‌راه-استان-زنجان-است
جانشین پلیس‌راه استان زنجان از فوت شدن سه شهروند زنجانی در اثر برخورد پژو پارس با وانت پیکان و واژگونی سمند در زنجان خبر داد.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تصادفات رخ داده در محور قره‌پشتلو زنجان، اظهار کرد: برخورد یک دستگاه پژوپارس و وانت پیکان در کیلومتر ۱۴ محور قره پشتلو دو نفر کشته و ۳ نفر مجروح بر جا گذاشت.

وی با اشاره به علت تصادف رخ داده، ابراز کرد: انحراف به چپ و فرار به طرز غلط علت تصادف رخ داده است.

جانشین پلیس‌راه استان زنجان با بیان اینکه با توجه به عرض کم جاده محور قره پشتلو و افزایش تردد وسایل نقلیه سنگین در این محور بعد از شروع به کار برخی از معادن در این منطقه، تصریح کرد: این محور یکی از نگرانی‌های پلیس راه است و پلیس راه در جلسات متعدد به صورت مکتوب به ارگان های دخیل این نگرانی را اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به زنجان اصلاح این محور مطرح شده و اعتباراتی برای آن در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: طبق اعلام دستگاه‌های متولی این امر اعلام شده است که اصلاح نقاط پرحادثه این محور به زودی در دستور کار این دستگاه ها قرار می‌گیرد.

میناخانی با بیان اینکه محور قره پشتلو یکی از محورهایی است که از نظر شرایط فیزیکی دچار مشکل است، ادامه داد: این محور همواره یکی از دغدغه‌های پلیس‌راه استان زنجان است.

وی با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در روز گذشته، افزود: این واژگونی منجر به فوت یک شهروند و مجروح شدن یکی از سرنشینان شد.

جانشین پلیس‌راه استان زنجان، ابراز کرد: این سانحه رانندگی در کیلومتر ۴۲ آزادراه زنجان قزوین رخ داده است.

خبرنگار: محمد کریمی

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر