logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۷۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سردار آزادی تشریح کرد

جزئیات کشف محموله ۳۲ کیلوگرمی شمش طلای ۲۴ عیاری/ پیشنهاد رشوه۱۰ شمش به ماموران انتظامی شهرستان خدابنده

جزئیات-کشف-محموله-۳۲-کیلوگرمی-شمش-طلای-۲۴-عیاری-پیشنهاد-رشوه۱۰-شمش-به-ماموران-انتظامی-شهرستان-خدابنده

فرمانده انتظامی استان زنجان جزئیات کشف محموله ۳۲ کیلوگرمی شمش طلا را تشریح کرد.

به گزارش موج رسا; سردار علی آزادی در تشریح خبر کشف محموله قاچاق ۳۲ کیلوگرم شمش طلا اظهار کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا از ابتدای سال جاری در استان در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی، فنی و پلیسی از حمل مقادیری طلای قاچاق توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی ال نود شدند.

وی بیان کرد: پس از شناسایی خودرو متهمان ، اعضای سه نفره این باند را در کیلو متر ۶۵ در حد فاصل روستای قمشلو به سه راهی تاتار ده در شهرستان خدابنده متوقف کردند.

سردار آزادی با اشاره به اینکه  ماموران پس از متوقف کردن خودرو را مورد بازرسی قرار دادند گفت: حین بازرسی یکی از متهمان از تاریکی شب استفاده کرده و متواری می‌شود و دو متهم دیگر دستگیر و مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد:  ماموران در بازرسی از متهمان تعداد ۲۱ قطعه شمش طلای قاچاق کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه بلا فاصله فرار متهم به کلیه واحد های انتظامی و گشتهای فعال سطح حوزه اعلام شد، عنوان کرد: ماموران انتظامی بخش گرماب خدابنده با سرعت عمل خوب موفق به دستگیری متهم فراری شدند که در بازرسی از این متهم فراری نیز مقدار ۱۱ کیلو گرم شمش طلا کشف شد.

سردار آزادی با اشاره به اینکه یکی از متهمان برای فرار از چنگال قانون و چشم پوشی از طلاهای کشف شده تعداد ۱۰ شمش طلا به ارزش ۱۷ میلیارد ریال به عنوان رشوه پیشنهاد  می‌کند که با صحت عمل ماموران گزارش و ضمیمه پرونده میگردد.

وی با اعلام اینکه این محموله از کشور های عربی به مقصد مرکز کشور قاچاق می شد، گفت: از اعضای سه نفره این باند تعداد ۳۲ عدد شمش ۲۴ عیار قاچاق کشف شد که ارزش این مقدار طلای قاچاق کشف شده ۵۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان یادآور شد: متهمان با تشکیل پروند جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان به قاچقچیان و سود جویان هشدار داد پلیس به صورت قاطع با قاچاق برخورد کرده و در این مسیر از تمام توان خود بهره می‌گیرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر