logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۷۳۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بسیج اصناف کشور در گفت‌وگو با موج رسا؛

لزوم افزایش تولید برای کنترل و ایجاد رقابت در بازار/ بسیج به دنبال کمک به بخش خصوصی جهت افزایش تولید است+ فیلم

لزوم-افزایش-تولید-برای-کنترل-و-ایجاد-رقابت-در-بازار-بسیج-به-دنبال-کمک-به-بخش-خصوصی-جهت-افزایش-تولید-است+-فیلم
مسئول بسیج اصناف کشور با تاکید براینکه بسیج به دنبال کمک به بخش خصوصی جهت افزایش تولید است گفت: برای اینکه قیمت را کنترل کنیم و در بازار رقابت ایجاد شود باید تولید را افزایش دهیم.

غلامرضا حسین پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تشکیل قرارگاه شهید امانی در سراسر کشور از سال گذشته، اظهار کرد: رفع موانع کسب و کار و تولید،نظارت و بازرسی بر زنجیره تامین تا مصرف از وظایف این قرارگاه است.

وی بیان کرد: بسیج به عنوان همیار بازرس در کنار وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت در خدمت دولت است تا با همکاری وضعیت بازار و اقتصاد کشور را به صورت جدی سر و سامان بدهد.

مسئول بسیج اصناف کشور با بیان اینکه شاهد همدلی خوبی در استان زنجان هستیم، تصریح کرد: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان که خود کارشناس است و دغدغه این حوزه را دارد پیگیر قرارگاه است و از بسیج اصناف استان زنجان نیز تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه اجرای پایلوت طرح نان در استان زنجان کار خوب و ارزشمندی بود، عنوان کرد: زنجان در اجرای طرح نان آبروداری کرد و توانست خیلی خوب این کار را انجام دهد که امیدواریم در مرحله اجرا طرح نان زنجان بتواند این کار را انجام دهد و سایر استان‌ها نیز از این طرح بهره مند شوند.

حسین پور با اشاره به پیشرفت خوب استان زنجان در حوزه صنعت، خاطرنشان کرد: برای اینکه قیمت را کنترل کنیم و در بازار رقابت ایجاد شود باید تولید را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اهداف سفر خود به استان زنجان، ادامه داد: یکی از اهداف این سفر بازدید از واحدهای تولیدی و صنفی جهت افزایش تولید است که امیدواریم این اتفاق بیفتد.

مسئول بسیج اصناف کشور با بیان اینکه استان زنجان ظرفیت های خوبی در  صنعت نساجی، پوشاک، و محصولات کشاورزی دارد؛ خاطرنشان کرد: بسیج می‌خواهد به بخش خصوصی کمک کند تا این موضوعات را حل کند و تولید را افزایش دهد.

مشروح مصاحبه را در فیلم ببینید.

 

خبرنگار: محمد کریمی

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر