logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۷۳۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

کشاورزان از آغاز تا پایان برداشت گندم در مزرعه حاضر باشند/بانک کشاورزی توانایی پرداخت تسهیلات به بخش مکانیزاسیون را ندارد

کشاورزان-از-آغاز-تا-پایان-برداشت-گندم-در-مزرعه-حاضر-باشند-بانک-کشاورزی-توانایی-پرداخت-تسهیلات-به-بخش-مکانیزاسیون-را-ندارد
رئیس مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: وزارت‌خانه جهاد کشاورزی پرداخت رقم ۱۶۵ میلیارد تومان توسط بانک کشاورزی به جهاد کشاورزی استان زنجان را مصوب و تخصیص داده است اما بانک کشاورری توانایی پرداخت ندارد.

مهدی بنده‌ئی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برداشت غلات خصوصا گندم از مزارع استان زنجان اظهار داشت: از کشاورزان در خواست داریم در راستای کاهش میزان ضایعات محصول تولیدی حتما از اول تا آخر برداشت در مزرعه حضور داشته باشند تا اگر کمباینی دچار ریزش بیش از حد معمول است از ادامه کار کمباین جهت تعمیر و بهبود عملکرد جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه ریزش کمباین‌ها معمولا زیر ۴ حدود ۳ تا ۳.۵ درصد است، گفت: همین میزان ریزش نیز نباید انجام شود چراکه حجمی از محصول نهایی از دسترس خارج می‌شود.

رئیس مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه بخشی از ماشین‌آلات کشاورزی عمر مفید خود را کرده و فرسوده شده‌اند، گفت: برای خرید ماشینی همانند کمباین تسهیلات ۱۴ درصد توسط سازمان جهاد کشاورزی ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: امسال به دلیل مشکل کشوری و عدم تطابق منابع و مصارف کشاورزی نتوانستیم تا حال حاضر به کشاورزان تسهیلات ارائه بدهیم.

بنده‌ئی گفت: وزارت‌خانه جهاد کشاورزی پرداخت رقم ۱۶۵ میلیارد تومان توسط بانک کشاورزی به جهاد کشاورزی استان زنجان را مصوب و تخصیص داده است اما بانک کشاورری توانایی پرداخت ندارد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر