logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۷۳۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج اصناف کشور:

بسیج اصناف در سیلوها و کارخانه های آرد نظارت می کند/ رقابت واقعی در بازار میتواند قیمت ها را کنترل کند

بسیج-اصناف-در-سیلوها-و-کارخانه-های-آرد-نظارت-می-کند-رقابت-واقعی-در-بازار-میتواند-قیمت-ها-را-کنترل-کند
مسئول بسیج اصناف کشور با بیان اینکه در بازار تنها رقابت واقعی می تواند قیمت‌ها را کنترل کند، گفت: نظارت ها باید سیستمی شود.

به گزارش موج رسا; غلامرضا حسین پور در جلسه قرارگاه شهید امانی استان زنجان با تبریک عید غدیر، اظهار کرد: بسیج اصناف به درخواست دولت در بحث تنظیم بازار، بازرسی و نظارت بر بازار ورود کرد‌.

مسئول بسیج اصناف کشور با بیان اینکه بسیج اصناف زنجان مدیریت خوبی در بازرسی و نظارت بر بازار داشته است، ابراز کرد: من از تمامی بسیجیان تشکر می‌کنم.
وی با اشاره به لزوم نظارت بر بازار از مبدا تا بازار، عنوان کرد: در بحث نظارت بر کارخانه های روغن بازرسان بسیار محکمی را برای ۵۰ کارخانه روغن خوراکی انتخاب کرده‌ایم.
حسین‌پور با اشاره به نظارت بر آرد و نان توسط بسیج اصناف، ادامه داد: این بازرسی و نظارت ها صرفاً در نانوایی ها نیست و بسیج اصناف نظارت و بازرسی و کنترل سیلوها و کارخانه های آرد را در دستور کار خود قرار داره است.
وی با بیان اینکه این حرف که برخی از تصمیمات دولت موجب گرانی می‌شود درست است، افزود: بسیج در راستای رفع موانع تولید ورود می‌کند.
مسئول بسیج اصناف کشور با بیان اینکه در بازار تنها رقابت واقعی می تواند قیمت‌ها را کنترل کند، ابراز کرد: نظارت ها باید سیستمی شود.
وی با تاکید بر راه اندازی سامانه امین برای نظارت و کنترل سیستمی بازار، تصریح کرد: بسیج همیشه رو به جلو حرکت می‌کند.
حسین‌پور خاطرنشان کرد: تا زمانی که وزارت جهاد و صمت از ما نیرو بخواهند آمادگی داریم که با آنها در حوزه نظارت و بازرسی بازار کمک کنیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر