logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۷۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان زنجان:

مدال برنز مسابقات کاپ آسیایی ژاپن در رشته مدیسون به سهرابی و رجبلو رسید

مدال-برنز-مسابقات-کاپ-آسیایی-ژاپن-در-رشته-مدیسون-به-سهرابی-و-رجبلو-رسید

رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان زنجان گفت: مدال برنز مسابقات کاپ آسیایی ژاپن در رشته مدیسون به مهدی سهرابی و محمد رجبلو رسید.

علی سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;با اشاره به مسابقات کاپ آسیایی ژاپن اظهار کرد: مهدی سهرابی به همراه محمد رجبلو در مسابقات دوچرخه سواری رشته مدیسون به مقام سوم دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه سهرابی و رجبلو بعد رکابزنان استرالیا و ژاپن به مدال با ارزش برنز دست پیدا کردند، ابراز کرد: مسابقات کاپ آسیایی هر سال برگزار می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان زنجان افزود: سهرابی قرار است در رشته‌های تایم تریل، اسکرچ، 4 کیلومتر دور حذفی و کایرین نیز به رقابت بپردازد.

وی با بیان اینکه رکابزنانی که رنکینگ آسیایی دارند در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: مهدی سهرابی در قالب تیم ملی راهی این مسابقات شده است.

سپهری با اشاره به پیوستن مهدی سهرابی به باشگاه پیشگامان کویر یزید گفت: بهنام ملکی دیگر رکابزن زنجانی نیز با این تیم قرارداد بسته است.

وی با اشاره به آغاز کلاسهای استعدادیابی در زنجان بیان کرد: کلاسهای آموزش دوچرخه سواری زیر نظر بهزاد نجفی، فرهاد عصفوری و بنده آغاز شده است.

 رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان زنجان  اظهار کرد: دوره‌های آموزشی ما برای 8 سال، 10 سال و 15 سال است و ثبت نان نیز در سالن 6 هزار نفری انجام می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر کلاسهای تغذیه و بدنسازی در حال برگزاری است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر