logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۷۳۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

آبرسانی به 35 روستا زنجان به اتمام رسیده است/ آغاز آبرسانی به 15 روستای دیگر+ فیلم

آبرسانی-به-35-روستا-زنجان-به-اتمام-رسیده-است-آغاز-آبرسانی-به-15-روستای-دیگر+-فیلم
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی و اساسی شهرستان در اقصی نقاط شهرستان زنجان مسئله آب است، گفت: به همت بسیجیان شهرستان زنجان آبرسانی به ۳۵ روستا در بخش آب شرب و آب کشاورزی به اتمام رسیده است.

محسن سهندی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه‌های سازندگی و جهادی و ارائه خدمت بی‌منت به مردم شهرستان زنجان توسط سپاه ناحیه زنجان، اظهار کرد: گروه‌های جهادی محل محور و جغرافیا محور سپاه شهرستان زنجان در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی و سازندگی بر اساس اولویت‌ها در حال نقش‌آفرینی هستند.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی و اساسی شهرستان در اقصی نقاط شهرستان زنجان مسئله آب است، ابراز کرد: به همت بسیجیان شهرستان زنجان آبرسانی به ۳۵ روستا در بخش آب شرب و آب کشاورزی به اتمام رسیده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه آبرسانی به ۱۵ روستا در دست اقدام است، عنوان کرد: در تلاش هستیم تا هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها به اتمام برسد و مردم از نعمت آب بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در حوزه‌های دیگری مانند احداث و مرمت و ترمیم خانه‌های محرومین فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: تا به امروز ۱۰۰ خانواده از خدمات گروه‌های جهادی در حوزه احداث و ترمیم و مرمت خانه‌های محرومین بهره‌مند شده‌اند.

سهندی خاطرنشان کرد: پروژه‌های در دست اقدام دیگری با مشارکت سایر دستگاه‌های از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در حال پیگیری است که امیدوارم هستیم با نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در تابستان بتوانیم این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر