logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۷۳۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

نیازمندی شدید نیروی انسانی در سال‌های آینده از مقطع ابتدایی به متوسطه می‌رسد/ امسال ۱۶۰۰ نفر از آموزش و پرورش بازنشسته می‌شوند+ فیلم

نیازمندی-شدید-نیروی-انسانی-در-سال‌های-آینده-از-مقطع-ابتدایی-به-متوسطه-می‌رسد-امسال-۱۶۰۰-نفر-از-آموزش-و-پرورش-بازنشسته-می‌شوند+-فیلم
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سالهای آینده نیازمندی شدید در حوزه نیروی انسانی از مقطع ابتدایی به متوسطه خواهد رسید.

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به وضعیت نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار کرد: وضعیت نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان برابر با میانگین کشوری است و وضعیت حادی در این حوزه نداریم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۲۰۰ نفر از اداره کل آموزش و پرورش بازنشسته شدند، ابراز کرد: فقط ۶۰۰ نفر به جای این بازنشستگان جذب شدند و از سال گذشته ۶۰۰ نفر نیازمندی انباشته در حوزه نیروی انسانی برای اداره کل آموزش و پرورش وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده در خصوص بازنشستگی پرسنل اداره کل آموزش و پرورش، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال یک هزار و ۶۰۰ نفر از آموزش و پروش استان زنجان بازنشسته شوند که به جای این افراد ۶۵۰ تا ۷۰۰ نفر جایگزین می‌شوند.

وی با بیان اینکه فقط ۵۰ درصد نیازمندی خود در نیروی انسانی را می‌توانیم جذب کنیم، ادامه داد: عمده نیازمندی اداره کل آموزش و پرورش در حوزه نیروی انسانی در مقطع ابتدایی است.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: در سالهای آینده نیازمندی شدید در حوزه نیروی انسانی از مقطع ابتدایی و متوسطه خواهد رسید.

مشروح مصاحبه را در فیلم ببینید.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر