logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۷۳۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هئیت کاراته استان زنجان:

کسب سه مدال در مسابقات کاراته وان کشور توسط کاراته کاران زنجانی/ زنجان میزبان مسابقات انتخابی تیم میلی می‌شود

کسب-سه-مدال-در-مسابقات-کاراته-وان-کشور-توسط-کاراته-کاران-زنجانی-زنجان-میزبان-مسابقات-انتخابی-تیم-میلی-می‌شود
دبیر هئیت کاراته استان زنجان با بیان اینکه سه مدال طلا، نقره و برنز در این مسابقات نصیب ورزشکاران زنجانی شد، گفت: آرتین نجفی موفق به کسب مدال طلا و شاهین فضلی موفق به کسب مدال نقره در این رویداد ورزشی شد.

اکبر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مسابقات کاراته وان کشور، اظهار کرد: مسابقات کاراته وان برادران از ۱۲ تیرماه تا هفدهم تیر ماه به میزبانی زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه سه مدال طلا، نقره و برنز در این مسابقات نصیب ورزشکاران زنجانی شد، ابراز کرد: آرتین نجفی موفق یه کسب مدال طلا و شاهین فضلی موفق به کسب مدال نقره در این رویداد ورزشی شند که این ورزشکاران به مربیگری ایرج زرین در این رویداد ورزشی حضور داشتند.

دبیر هیئت کاراته استان زنجان بیان اینکه در این رویداد ورزشی ۲۵۶۰ کاراته کا حضور داشتند، عنوان کرد: از امروز تا ۲۲ تیرماه مسابقات کشوری کاراته بانوان به میزبانی زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه زنجان در مرداد ماه میزبان مسابقات انتخابی اردوی تیم ملی در رده های پایه است، تصریح کرد: در طول دو سال گذشته هیئت کاراته استان زنجان قدم‌های بزرگی در حوزه ورزش برداشته است که در تلاش هستیم این اقدامات ادامه دار باشد.

نوروزی خاطرنشان کرد: در این مسابقات نفرات اول و دوم به اردوی تیم ملی راه پیدا می کنند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر