logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۷۳۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد؛

تشکیل بانک مسائل و مشکلات منطقه پری ماهنشان/ بسیج دانشجویی حل مشکلات ماهنشان را مطالبه می‌کند+ فیلم

تشکیل-بانک-مسائل-و-مشکلات-منطقه-پری-ماهنشان-بسیج-دانشجویی-حل-مشکلات-ماهنشان-را-مطالبه-می‌کند+-فیلم
مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: بانک کاملی از معضلات، مشکلات، مسائل و اولویت‌های منطقه پری ماهنشان احصا شده است.

حسین محمدی با حضور در دفتر پایگاه خبری موج رسا; با اشاره به فعالیت های جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان، اظهار کرد: اردوهای جهادی و خدمت رسانی بسیج دانشجویی هر ساله برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی و خدمت رسانی بسیج دانشجویی استان زنجان امسال با عنوان عهد خدمت در منطقه پری ماهنشان و حاشیه شهر انجام خواهد شد، ابراز کرد: جهادگران دانشجویی استان زنجان یک و نیم سال است که در منطقه پری ماهنشان در حال فعالیت هستند.

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به شناسایی های خانه به خانه و روستا محور انجام شده توسط بسیج دانشجویی استان زنجان، تصریح کرد: بانک کاملی از معضلات، مشکلات، مسائل و اولویت‌های منطقه پری ماهنشان احصا شده است.

وی با بیان اینکه به دنبال حل بیش از ۴ معضل از معضلات احصا شده در این منطقه هستیم، عنوان کرد: امسال در تابستان با دعوت از مسئولین استانی به این منطقه مطالبه گری جهت حل مشکلات و مسائل اولویت دارد منطقه انجام خواهد شد.

محمدی با اشاره به فعالیت جهادگران دانشجویی استان زنجان در مناطق حاشیه شهر، ادامه داد: جهادگران دانشجویی استان زنجان در سه منطقه از حاشیه شهر زنجان در مسائل بهداشت و سلامت، آموزش و ورزش فعالیت می‌کند.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر