logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۷۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد

پخش برنامه مناسبتی پاسخگویی به شبهات پیرامون واقعه غدیرخم در زنجان

پخش-برنامه-مناسبتی-پاسخگویی-به-شبهات-پیرامون-واقعه-غدیرخم-در-زنجان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان به تولید و پخش سلسله برنامه‌های مذهبی با موضوع پاسخ به شبهات دینی به شبهات پیرامون واقعه غدیرخم اشاره کرده و گفت: این برنامه‌ با دعوت از کارشناسان این حوزه تولید شده و در دهه ولایت پخش می‌شود.

به گزارش موج رسا; مرتضی صفری صبح امروز در نشست با اعضای اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان زنجان اظهار کرد: اجرای برنامه بازنمایی واقعه بزرگ غدیرخم مستلزم همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی استان است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تبیین واقعه مهم غدیرخم گفت: دشمنان اسلام امروز توطئه‌های فراوانی را برای تحریف و کم رنگ کردن اعتقادات دینی و همچنین دامن زدن به اختلافات مذهبی در بین مسلمانان با استفاده از عواملجاهل خود در منطقه انجام می‌دهند که باید برای مقابله با این هجمه‌ها و توطئه‌های هدفمند با تمام توان و با برنامه مدون عمل کنیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به برنامه بازنمایی واقعه غدیرخم، ادامه داد: این برنامه چند سالی است، با همت بنیاد بین‌المللی غدیر زنجان و سپاه استان و با همکاری سایر نهادهای فرهنگی از جمله صداو سیما و شهرداری برگزار می‌شود.

صفری در ادامه به تولید و پخش سلسله برنامه‌های مذهبی با موضوع پاسخ به شبهات دینی، به شبهات پیرامون واقعه غدیرخم اشاره کرده و گفت : این برنامه‌ها به مدت زمان 15 دقیقه و با دعوت از کارشناسان این حوزه تولید شده و در دهه ولایت پخش خواهد شد.
در ادامه این جلسه دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان زنجان نیز ضمن قدردانی از صدا و سیمای استان به لحاظ توجه ویژه به مباحث و موضوعات دینی و مذهبی گفت: رسانه ملی و استانی همواره در خط مقدم جبهه مقابله با جنگ نرم دشمنان  قرار داشته و همه تلاش خود را در صیانت از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده است.
سعید ناصری با اشاره به اجرای برنامه بازنمایی واقعه غدیرخم در شهرهای استان، انجام درخور و شایسته این برنامه را مستلزم همکاری و هماهنگی تنگاتنگ بین دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان دانست و افزود: برای اجرای بهتر این برنامه در مقایسه با سال‌های گذشته و تأثیرگذاری عمیق این برنامه در بین مردم باید همه امکانات و تجهیزات لازم به بهترین نحو فراهم شود، که این موضوع همکاری همه دستگاه‌های استانی را طلب می‌کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر