logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۷۲۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

رژیم صهیونیستی به شکست‌های متعدد سایبری در برابر ایران اعتراف کرد/ قیام مسجد گوهرشاد، هویت واقعی مردم ایران است

رژیم-صهیونیستی-به-شکست‌های-متعدد-سایبری-در-برابر-ایران-اعتراف-کرد-قیام-مسجد-گوهرشاد،-هویت-واقعی-مردم-ایران-است
امام جمعه خرمدره با اشاره به شکست‌های متعدد رژیم صهیونیستی در عرصه سایبری گفت: رئیس دایره سایبری رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که ایران به همراه حزب‌الله و حماس به رقیب برتر رژیم صهیونیستی در عرصه سایبری تبدیل شده است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره اظهار داشت: قیام مسجد گوهرشاد، هویت واقعی مردم ایران است و امروز با ترویج بی‌حجابی در صدد جعل هویت برای مردم هستند.

وی با بزرگداشت یاد شهدای قیام مسجد گوهرشاد و تقدیر از اقدامات فرهنگی دولت و دستور شخص رئیس‌جمهوری برای کنترل بی‌حجابی خاطرنشان کرد: بی‌حجابی، یک آسیب اجتماعی جدی با کارکردهای منفی فراوان است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور افزود: همانگونه که امامین انقلاب فرموده‌اند و هر عقل سلیمی درک می‌کند، حجاب با آزادی مشروع مخالفتی ندارد و بلکه تجربه نشان می‌دهد زنان با حجاب، فرصت و زمینه بیشتری برای پیشرفت و ترقی دارند.

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه جهاد عفاف و حجاب، یکی از مهمترین عرصه‌های جهاد تبیین است، گفت: اهمیت بالاتر فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن حجاب به معنای تقدم زمانی نبوده و هر 2 باید همزمان مورد توجه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه القای دوگانگی بین حجاب و معیشت و یا موضوعات فرهنگی دیگر، مغالطه‌ برای تخریب حجاب است، ابراز کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند با همه محرمات باید برخورد شود و اینگونه اظهارات، نشانه عدم تشخیص است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با بیان اینکه با توجه به هجمه‌های گسترده علیه دین، جهت‌دهی خیرین به سوی نیازهای دینی یک ضرورت است، خاطرنشان کرد: برخی‌ها از سر عناد با دین و برخی نیز از سر غفلت در مسیر اقدامات خیرخواهانه دینی، شبهه‌افکنی می‌کنند.

وی با بیان اینکه بی‌عفتیِ شکم و شهوت از عوامل تاثیرگذار منفی و قوی هستند که به بی‌ثمر شدن عبادات منجر می‌شوند، اظهار داشت: عید قربان، عید بندگی و دعای عرفه، دعای شناخت خداست و نشان می‌دهد که شناخت خدا بدون شناخت امامت ممکن نیست.

امام جمعه خرمدره در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شکست‌های متعدد رژیم صهیونیستی در عرصه سایبری گفت: رئیس دایره سایبری رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که ایران به همراه حزب‌الله و حماس به رقیب برتر رژیم صهیونیستی در عرصه سایبری تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: این مقام صهیونیستی اذعان کرده که صهیونیست‌ها سال گذشته حدود ۱۵۰۰ حمله سایبری مختلف علیه جبهه داخلی را خنثی کرده‌اند که از سوی ایران انجام شده بود.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور خاطرنشان کرد: ادعای این مقام صهیونیست درباره زیر نظر داشتن تحرکات سایبری علیه نهادها و سازمان‌های تل‌آویو درحالی مطرح شده که رسانه‌های صهیونیستی اخیراً فاش کردند که هکرهای ایرانی، پست الکترونیک یک سرلشکر احتیاط ارتش را هک کرده و به نام او حملات الکترونیکی علیه ساختار سیاسی، دانشگاه و تجاری سطح بالای صهیونیست‌ها را به انجام رساندند.

وی با اشاره به اهمیت نبرد سایبری تصریح کرد: شکست‌های متعدد سایبری رژیم صهیونیستی در برابر محور مقاومت و به‌ویژه ایران، نشانی دیگر از استیصال این رژیم غاصب و پرده‌ای دیگر از فروپاشی این رژیم است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور افزود: سقوط دولت نفتالی بنت و استمرار شکست‌های پیاپی رژیم صهیونیستی در تشکیل دولت، نشان می‌دهد که آشفتگی در رژیم صهیونیستی در همه حوزه‌ها ملموس بوده و این آشفتگی، موجودیت این رژیم را به شکلی جدی تهدید می‌کند.

امام جمعه خرمدره در ادامه با اشاره به نشست مشترک کشورهای عضو ناتو گفت: جنگ اوکراین و تحولات مربوط به آن معادلات جهانی علیه قدرت‌های استکباری به‌ویژه آمریکا را تغییر داده و تحرکات ناتو در جهت جلوگیری از این افول و سقوط تاریخی بوده و البته نتیجه چندانی مترتب برای این تحرکات متصور نیست.

وی افزود: اقدام ناتو در معرفی روسیه و چین به عنوان اصلی‌ترین تهدید علیه آمریکا و متحدان آمریکا از سویی و دعوت از 2 کشور نسبتاً غیرمهم فنلاند و سوئد برای عضویت در ناتو از سوی دیگر نشان‌دهنده اوج آشفتگی در کشورهای عضو این پیمان است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر