logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۷۲۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

مخازن زباله جهت جمع‌آوری مکانیزه در مناطق یک و 4 شهر زنجان تعبیه شده است/ جمع‌آوری روزانه 300 تن زباله در شهر زنجان

مخازن-زباله-جهت-جمع‌آوری-مکانیزه-در-مناطق-یک-و-4-شهر-زنجان-تعبیه-شده-است-جمع‌آوری-روزانه-300-تن-زباله-در-شهر-زنجان
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری زنجان با اشاره به تعبیه مخازن زباله در معابر مناطق یک و 4 شهر زنجان گفت: این مخازن جهت جمع‌آوری مکانیزه زباله‌ها تعبیه شده و زباله این مناطق از طریق خودروهای مکانیزه جمع‌آوری می‌شوند.

غلامرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مخازن و سطل‌های زباله با اولویت مناطق یک و 4 شهر زنجان در معابر مربوطه تعبیه شده تا شهروندان، زباله‌های خود را در این مخازن قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: تعبیه مخازن به این دلیل است که زباله مناطق مذکور از طریق خودروهای مکانیزه جمع‌آوری خواهند شد.

نظری با بیان اینکه اولویت تعبیه مخازن با مناطق یک و 4 شهر زنجان است، افزود: در مناطق دیگر نیز در معابری که عرض خیابان‌ها اجازه دهد و مقدور باشد این مخازن و سطل‌های زباله تعبیه می‌شود و اکنون در برخی معابر مرکز شهر نیز وجود دارد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری زنجان گفت: روزانه حدود 300 تُن زباله در شهر زنجان جمع‌آوری می‌شود.

وی با بیان اینکه نحوه و زمان جمع‌آوری زباله در حوزه مدیریت خدمات شهری است، یادآور شد: زباله‌ها پس از جمع‌آوری در سایت مهتر زنجان دپو می‌شوند و پس از آن ساماندهی زباله‌ها با سازمان مدیریت پسماند است.// آ

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : پارسا ] [ ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ ]
ازشهرداری بی عرضه تربازخودشهرداری هس .چراتوخیابانهای بالاشهرنصب نیس .خودشم ماشین حمل زباله ساعت ۳شب باسروصدای وحشتناکی میان که زبالهاروجمع کنن.ساعت دقیق حمل زباله روهم اعلام کنیدبدونیم چه وقته .یاروهرساعتی خوشش میاد.میان جمع میکنن
فرم ارسال نظر