logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۷۲۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت رالی و موتورسواری استان زنجان:

موتور سواران به دلیل نبود پیست در زنجان وارد آفرود می شوند/ توقیف موتور های سنگین در صورت خروج از مسیر های مشخص شده

موتور-سواران-به-دلیل-نبود-پیست-در-زنجان-وارد-آفرود-می-شوند-توقیف-موتور-های-سنگین-در-صورت-خروج-از-مسیر-های-مشخص-شده
رئیس هیئت رالی و موتورسواری استان زنجان گفت: ورزشکاران فعال در حوزه موتور سواری به دلیل غیرفعال بودن پیست های موتور سواری دد آفرود ها تمرین می‌کنند.

یدالله واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به غیر فعال بودن پیست های موتور سواری در استان زنجان، اظهار کرد: هیئت رالی و موتورسواری هیچ پیست مخصوص خود را ندارد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران فعال در حوزه موتور سواری به دلیل غیرفعال بودن پیست های موتور سواری در آفرود ها تمرین می‌کنند، ابراز کرد: برخی از فعالین ورزشی حوزه موتور سواری وارد پیست موتور سواری شهرداری شده و در آنجا تمرین می کنند.

رئیس هیئت رالی و موتورسواری استان زنجان با بیان اینکه در چند سال گذشته یک مصوبه شورای تامین استان برای موتورهای ورزشی و سنگین بالا ۲۵۰ سی سی فعالین ورزشی گرفته شده بود، تصریح کرد: طبق این مصوبه موتورهای سنگین دارای پلاک ورزشی می توانستند فقط در پیست ها و یا در محل هایی که توسط پلیس راه و عوامل انتظامی مشخص شده بود تردد کنند.

وی با اشاره به نحوه ورود موتور های سنگین و بالای ۲۵۰ سی سی به کشور، عنوان کرد: این موتورها عمدتاً به صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند.

واعظی با بیان اینکه در صورتی که ورزشکاران از محل های مشخص شده خارج شوند پلیس این موتورها را توقیف می‌کند، ادامه داد: البته در صورتی که شخصی از ورزشکاران فعال حوزه موتور سواری باشد هیئت ورزشی رالی و موتورسواری رایزنی ها را جهت کمک به رفع توقیف موتور ها انجام می دهد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر