logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۷۲۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان:

راننده پژو ۳ نفر را به کام مرگ کشاند/ افزایش چشم گیر تردد در محور های مواصلاتی استان زنجان

راننده-پژو-۳-نفر-را-به-کام-مرگ-کشاند-افزایش-چشم-گیر-تردد-در-محور-های-مواصلاتی-استان-زنجان
جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به تصادف یک دستگاه کامیون و پژو ۴۰۵، گفت: راننده پژو ۳ نفر را به کام مرگ کشاند.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبر نگار موج رسا; با اشاره به تصادف یک دستگاه کامیون و پژو ۴۰۵ در محور خدابنده به همدان در روز سه شنبه، اظهار کرد: این تصادف در کیلومتر ۳۰ این محور رخ داده است.

وی با بیان اینکه راننده پژو ۴۰۵ در سر صحنه فوت می شود، ابراز کرد: سه نفر در این حادثه رانندگی مجروح می‌شوند که دو نفر از آنها در بیمارستان فوت می شود.
جانشین پلیس‌راه استان زنجان با بیان اینکه پژو ۴۰۵ مقصر این سانحه رانندگی است، تصریح کرد: این سانحه رانندگی به دلیل انحراف به چپ پژو ۴۰۵ رخ داده است.
وی بیان کرد: میزان تصادفات رخ داده در محورهای مواصلاتی استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال قبل در دو ماهه ابتدایی سال افزایشی است.
میناخانی با اشاره به اتمام امتحانات مدارس و فروکش کردن بیماری کرونا، عنوان کرد: تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان بعد از امتحانات مدارس افزایش چشمگیری داشته است.
وی با اشاره به توصیه‌های راهنمایی و رانندگی، تاکید کرد: رانندگان و سرنشینان هنگام رانندگی حتماً از کمربند ایمنی استفاده کنند.
جانشین پلیس‌راه استان زنجان با تاکید بر لزوم ۱۵ دقیقه استراحت به ازای هر ۲ ساعت رانندگی خاطرنشان کرد: رانندگان به هیچ عنوان در هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند و عدم سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ و سبقت غیر مجاز را در دستور کار قرار دهند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر