logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۷۲۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون صنایع‌دستی استان زنجان:

نمايشگاه صنایع‌دستی در ابهر برگزار می‌شود

نمايشگاه-صنایع‌دستی-در-ابهر-برگزار-می‌شود-
معاون صنایع‌دستی استان زنجان گفت: نمایشگاه صنایع دستی به‌منظور شناسایی و معرفی توانمندی­‌های صنعتگران، طبخ و توزيع آش و غذاي سنتي، محصولات كشاورزي و مشاغل خانگی از تاريخ 24 تا تيرماه 27 برگزار در مجموعه گردشگری لاله هیدج شهرستان ابهر خواهد شد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان زنجان الناز خدايي فرد اظهار داشت: نمایشگاه صنایع دستی به‌منظور شناسایی و معرفی توانمندی­‌های صنعتگران، طبخ و توزيع آش و غذاي سنتي، محصولات كشاورزي و مشاغل خانگی از تاريخ 24 تا تيرماه 27 در مجموعه گردشگري لاله هيدج شهرستان ابهر برپا خواهد شد.

وی افزود: هدف از بر‌پایی این نمایشگاه علاوه بر اشاعه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی، ایجاد حس رقابت میان هنرمندان منطقه در جهت ارائه محصولات باکیفیت است و غرفه‌های فروش تولید صنایع‌دستی و مشاغل خانگی منجر به رونق کسب‌وکار این کارآفرینان می شود.

معاون صنایع‌دستی استان زنجان گفت: مهلت ثبت نام در این نمایشگاه از 1 تا 15 تيرماه است كه به علت محدودیت غرفه ها اولویت با اولین مراجعه کنندگان خواهد بود. ما سعی می‌کنیم این جشنواره و برنامه‌هایی از این قبیل را در سال‌های آینده به صورت گسترده­‌تر برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: از آنجایی که سلامتی شهروندان اولویت اول ما است بنابراین این نمایشگاه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود و با این وجود آیین‌های سنتی نیز در حاشیه نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر