logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۷۲۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خبرداد؛

برگزاری ورزش همگانی در بیش از ۵۰ بوستان استان زنجان/ تمامی هیئت‌های ورزشی کلاس‌های غنی‌سازی اوقات فراغت را برگزار می‌کنند

برگزاری-ورزش-همگانی-در-بیش-از-۵۰-بوستان-استان-زنجان-تمامی-هیئت‌های-ورزشی-کلاس‌های-غنی‌سازی-اوقات-فراغت-را-برگزار-می‌کنند
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزش همگانی و رایگان در بوستان‌های سراسر استان برگزار می‌شود، گفت: در بیش از ۵۰ بوستان سراسر استان ورزش همگانی صبحگاهی و عصرگاهی برگزار می‌شود.

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان برای غنی سازی اوقات فراغت، اظهار کرد: هر ساله برنامه‌ریزی کلاس‌های آموزشی غنی سازی اوقات فراغت از طریق هیئت‌های ورزشی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه با پنجاه هیئت ورزشی فعال در استان زنجان هماهنگی‌ها و نامه نگاری‌ها انجام شده است، ابراز کرد: هیئت‌های ورزشی کلاس‌های تابستانی خود را با رویکرد غنی سازی اوقات فراغت راه اندازی برگزار می‌کنند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برگزاری ورزش همگانی در برخی از پارک‌ها و بوستان‌های سراسر استان، تصریح کرد: در این برنامه‌های ورزشی حضور جوانان و نوجوانان چشمگیر است.

وی با بیان اینکه بخشی از برنامه‌های ورزشی غنی سازی اوقات فراغت توسط هیئت‌های ورزشی، باشگاه‌های خصوصی و ورزش همگانی در پارک‌ها و بوستان‌ها اجرا می‌شود، ادامه داد: تنوع برنامه‌های ورزشی غنی سازی اوقات فراغت بالاست اگر کسی بخواهد بدون پرداخت هزینه ورزش کند این برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است.

امانی با بیان اینکه اگر کسی بخواهد ورزش قهرمانی و یا حرفه ای را در پیش بگیرد مستلزم پرداخت هزینه است، عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان نظارت‌های لازم را جهت کاهش هزینه‌ها انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی و رایگان در بوستان‌های سراسر استان برگزار می‌شود، افزود: در بیش از ۵۰ بوستان سراسر استان ورزش همگانی و رایگان برگزار می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر