logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۷۲۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

تعداد محموله‌های گندم تحویلی کشاورزان استان زنجان به سیلو‌ها ۴ برابر شد

تعداد-محموله‌های-گندم-تحویلی-کشاورزان-استان-زنجان-به-سیلو‌ها-۴-برابر-شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: تعداد محموله‌های گندم تحویلی کشاورزان استان زنجان افزایش چهار برابری داشته است که در سلیو‌های ملکی و خصوصی جهت برنامه‌ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

به گزارش موج رسا; ولی‌اله زمانی در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: بیش از ۷ هزارو ۶۹۳ تن گندم که گندمکاران در سال زراعی اخیر برداشت کرده‌اند از طریق هشت مرکز فعال در استان خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد محموله‌های گندم تحویلی افزایش چهار برابری داشته است، افزود:
تاکنون 1110 محموله گندم از 428 گندمکار خریداری و در سلیو‌های ملکی و خصوصی جهت برنامه ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: طبق بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و 10 هزار و 920 تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی لازم جهت پرداخت به موقع بهای گندم خریداری شده انجام شده است، تصریح کرد: کشاورزان باید مدارک خود را بدون مغایرت تهیه و با ارائه کپی کارت ملی، شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه‌بندی جهاد کشاورزی، جهت تحویل گندم به مراکز ملکی و خصوصی مراجعه کنند.

لازم به توضیح است؛ خريد گندم مازاد بر مصرف کشاورزان زنجانی از 28 خرداد ماه سال جاري آغاز و با توجه به روند برداشت گندم با به کارگيري مراکز خريد متعدد، تا تحویل آخرین محموله گندم از کشاورزان ادامه خواهد داشت./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر