logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۷۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس امور ورزش شرکت لوله و مخابرات نفت ایران خبر داد

میزبانی زنجان از مسابقات سراسری مینی فوتبال فرزندان کارکنان شرکت لوله و مخابرات نفت ایران/ سیاست گذاری شرکت لوله و مخابرات برگزاری مسابقات در محیط های دانشگاهی است

میزبانی-زنجان-از-مسابقات-سراسری-مینی-فوتبال-فرزندان-کارکنان-شرکت-لوله-و-مخابرات-نفت-ایران-سیاست-گذاری-شرکت-لوله-و-مخابرات-برگزاری-مسابقات-در-محیط-های-دانشگاهی-است

رئیس امور ورزش شرکت لوله و مخابرات نفت ایران گفت: زنجان میزبان مسابقات سراسری مینی فوتبال فرزندان کارکنان شرکت لوله و مخابرات نفت ایران است که این مسابقات تا روز دوشنبه برگزار می شود.

به گزارش موج رسا; اکبر میرزایی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: مسابقات مختلف ورزشی شرکت لوله و مخابرات نفت ایران از 14 تیرماه سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این مسابقات با مسابقات فوتبال فرزندان شروع شد،تصریح کرد: در این دوره 9 تیم از مناطق 12 گانه شرکت لوله و مخابرات حضور داشتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسابقات در گروه های پنج تایی و چهار تاریی برگزار و مراحل نیم نهایی و رده بندی و فینال نیز برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در رشته های والیبال، شطرنج،بسکتبال،شنا، دارت، تنیس روی میز،کشتی آزاد فرنگی،گفت: این مسابقات در شهرهای شاهرود کرمانشاه، اصفهان، مرکزی و اراک برگزار می شود.

رئیس امور ورزش شرکت لوله و مخابرات نفت ایران یادآور شد: با توجه به برگزاری مسابقات پالایش و پخش در قالب المیپاد فرزندان پسر،این مسابقات به صورت فشرده برگزار می شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: همچنین از اواسط  مرداد ماه سال جاری نیز مسابقات بانوان در اصفهان برگزار می شود که باید تا قبل از برگزاری،منتخبان معرفی شوند.

وی از آغاز مسابقات بانوان از اواخر تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: این مسابقات در رشته های والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، دارت، شنا، تیراندازی و آمادگی جمسانی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: سیاست گذاری شرکت لوله و مخابرات نفت ایران برگزاری این مسابقات در محیط های دانشگاهی برای صرفه جویی در هزینه ها است.

این مسئول میزبانی منطقه شمالغرب را برای برگزاری این مسابقات مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مدیریت قوی منطقه شمال غرب موجب برگزاری مطلوب این دوره از مسابقات در زنجان شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر