logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۷۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

سپاه در برابر دشمنان سینه سپر کرده است

سپاه-در-برابر-دشمنان-سینه-سپر-کرده-است

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به نقش و اهمیت سپاه در کشور افزود: سپاه دولت با تفنگ نیست بمباران سپاه به ضرر کشور است بنابراین سپاه است که در برابر دشمنان سینه سپر کرده است.

به گزارش موج رسا; به نقل از برگ زیتون، حجت الإسلام محمد صادقی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه آنرا یک عامل بازدارنده در مقابل فساد دانست و افزود: خداوند متعال هم در قرآن به آن اشاره فراوان دارد.

وی با توجه به مشکلات شهرستان طارم به جمع آوری کابل های غیر مجاز در برخی روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: مصرف غیر مجاز آب، برق اگر بیش از اندازه و حد معمول باشد خسارت های زیادی به شهرستان می زند که خود نوعی دزدی از ۸۰ میلیون جمعیت و خیانت به بیت المال محسوب می شود.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به وجود بعضی موقوفات در باغ های شهرستان طارم اظهار داشت: این موقوفات هم برای اداره اوقاف و امورخیریه و هم برای صاحبان باغ ها دردسر ساز بوده شایسته است اداره اوقاف این درخت های وقف شده را بفروشد و تبدیل به احسن کند تا مقرون به صرفه بوده و رسیدگی به آن آسانتر باشد.

صادقی پور با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان تصریح کرد: هرچقدر از فتنه سال ۸۸ فاصله می گیریم عاملان شورش بیشتر آشکار می شوند از جمله مریم رجوی که می گوید در سال ۸۸ هسته اصلی شورش ها را ما تشکیل دادیم.

وی اظهار داشت: هدف عاملان فتنه تغییر رژیم اسلامی بود بنابراین باید به آنها یادآور شد که ۴۰ سال است اربابان شما نتوانستند کاری بکنند به مراتب نوکرها به هیچ وقت نخواهد توانست که این کار را عملی سازند و این آرزو را با خود به گور خواهند برد.

خطیب جمعه طارم آزادی موصل را نتیجه فتوای آیت الله سیستانی دانست و افزود: این نشان از توان قدرت مرجعیت دارد که دشمنان از آن وحشت دارند.

صادقی پور به آغاز هفته مالیات اشاره کرد و گفت: پرداخت مالیات در کشور بسیار مهم است اگر بخواهیم کشور ما به نفت نیازمند نباشد باید به پرداخت مالیات توجه شده و در جای اصلی خود مصرف برسد.

نماینده ولی فقیه در طارم با اشاره به کودتای نقاب افزود: این کودتاه در ۱۸ تیرماه سال ۵۹ که منافقین طی برنامه ریزی هایی که داشتند قرار بود ۵ میلیون نفر را کشته و بساط رژیم را برچینند که با کنجکاوی یک خلبان و بصیرت رهبر انقلاب اسلامی که در آن زمان رئیس جمهور ایران بود کودتاه آشکار شده و یک شر از سر کشور ایران اسلامی رد شد.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به نقش و اهمیت سپاه در کشور افزود: سپاه دولت با تفنگ نیست بمباران سپاه به ضرر کشور است بنابراین سپاه است که در برابر دشمنان سینه سپر کرده است دولت دولت دوازدهم است.

صادقی پور ضمن گرامیداشت ۲۱ تیرماه سالروز قیام مردم مشهد در مسجد گوهرشاد بر علیه کشف حجاب رضاخان را گرامیداشت و گفت: رضاخان به دین، فرهنگ و حجاب ما ضربه زیادی وارد کرد بنابراین هرجا حجاب کمتر رعایت شود گناهش به رضاخان می رسد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر